Què és una empresa sense els seus clients? La fidelització de clients és una manera d'assegurar les vendes, perquè és més fàcil i barat aconseguir que un client ens torni a comprar que no pas que un de nou ho faci.
Amb aquest seminari, adreçat a persones emprenedores, responsables de màrqueting, innovació, persones autònomes i comerços, et donarem a conèixer trucs i estratègies de màrqueting directe perquè puguis convertir els teus clients en habituals i que recomanin la teva marca a tota la seva xarxa de contactes. També t'explicarem què és la co-creació i com pots involucrar als teus clients en la generació de nous productes i serveis i així saber el valor que demanden i potenciar la relació amb ells i la seva proximitat.
Inscripcions gratuïtes en aquest enllaç.
Calendari:
Data: 30 de novembre de 2017
Horari: 9:30-13:30
Lloc: Sala d'Actes | Centre Can Maginàs | Carrer Hospitalet, 25 | SANT FELIU DE LLOBREGAT