El Consistori

24/02/2017 09:33:49

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

CERCA

Menú superior

Menú principal

L'opinió

Contingut de la pàgina

L'opinió

Amb motiu de les eleccions municipals del 24 de maig, i tal com es va acordar en el Consell de Comunicació, es posa a disposició de les vuit formacions polítiques que es presenten a les eleccions un espai al web de l’Ajuntament on puguin expressar la seva opinió i demanar el vot a la ciutadania.

Últimes opinions publicades:

 

ICV-EUiA-E
07/10/2016
Plans de Rescat Social i d'Habitatge: dues prioritats del mandat

El Pla de Rescat Social i el Pla d’Habitatge són les principals prioritats que des d’ICV-EUiA havíem marcat en el programa electoral i que formen l’eix vertebrador del Pla d’Actuació del Mandat (2015-2019).

PSC-CP
07/10/2016
¡¡¡Por fin!!.... Resuelto el conflicto del IBI de 2014

El pleno del 28 de julio de 2016 aprobó cómo y cuándo se aplicará la sentencia del Supremo sobre el recurso del PSC de Sant Feliu al IBI del 2014. Una sentencia que ha confirmado como “nulo de pleno derecho” aquel acuerdo de Pleno en el que –sin base legal– se incrementaba el IBI del 0,501% al 0,546%.

ERC-AM
07/10/2016
Reforma horària

En el passat ple, l’Ajuntament de Sant Feliu es va adherir a la iniciativa per la reforma horària arran d’una moció presentada per ERC-Sant Feliu. Aquesta iniciativa pretén corregir les afectacions negatives de l’horari en les nostres vides, donades sobretot per la durada de la pausa del dinar i l’allargament de la jornada laboral fins tard al vespre; i que ens diferencia de la resta d’Europa. Aquesta durada de la jornada laboral té clars efectes negatius, ja que comporta menys hores de son i un augment de l’estrès, fet que podem traduir com una pitjor qualitat de vida i un rendiment laboral i escolar menor.

Ciutadans
07/10/2016
Ante el populismo y el separatismo

En el pleno municipal del pasado día 29 de septiembre el grupo municipal de C’s presentó una moción que, en sus diversos puntos, reprobaba la sectaria actitud de la presidenta del Parlament desobedeciendo de forma consciente y deliberada las interlocutorias del Tribunal Constitucional; así como las conclusiones presentadas por la comisión del Procés Constituent, y que fueron aprobadas por el bloque antisistema-separatista del Parlament en la sesión del 27 de julio de 2016.

CDC
07/10/2016
L'Ajuntament no retornarà l'IBI promès al ciutadà

Finalment tot està a punt per consumar el despropòsit de la devolució de l’IBI a la ciutadania: ni es retornaran diners als santfeliuencs i santfeliuenques, ni aquests seran aportats per l’Administració. S’ha buscat una fórmula, en tot cas, per tal que el PSC pugui afirmar que s’ha acomplert una de les seves principals promeses electorals i legitimi així el pacte assolit amb ICV-EUiA. Es tracta d’un invent lluny d’un treball acurat de revisió dels comptes municipals. Només podem definir la proposta com un intent de fer-nos trampes jugant al solitari.

CC Veïns
07/10/2016
El acuerdo sobre el IBI debería servirnos de experiencia para otros acuerdos de ciudad

Nadie en nuestra ciudad duda de que la iniciativa sobre el IBI nació en la AVV Roses, que fue impulsado por la Comissió Ciutadana y que Veïns ha sido el motor necesario en este último período. Nadie podrá dudar de que sin el cambio en el equipo de gobierno de Convergència por el PSC estaríamos aun con más pleitos judiciales y sin acuerdo. Nadie duda de que ICV haya sido prisionera consentida, por conveniencia política, de los errores, falsedades y excusas mantenidas a lo largo de años. Que el equipo de gobierno haya tardado tanto tiempo en informar a los contribuyentes de este acuerdo, cuando se ha gastado tanto tiempo y dinero en informar por carta certificada negando evidencias, es otro dato relevante y significativo que conviene remarcar.

PP
07/10/2016
Las cuentas no están claras

El pasado mes de julio se hizo público el informe de la Sindicatura de Cuentas en el que pedía al Ayuntamiento de Sant Feliu mejoras contables tras constatar falta de información y criterios que no se adecuan a la normativa estatal de contabilidad local según consta en el informe de las cuentas de 2013.

Junts per Sant Feliu
07/10/2016
¡Bajada del IBI sí! ¡Subida de impuestos no!

El pasado mes de julio en el pleno municipal se debatió bajar el IBI un 3% durante 3 años, fuera polémicas partidistas de años atrás, resoluciones judiciales... nos centramos en el hoy y el mañana, no en el pasado.

Jump to ObjectExecute action