Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

12/12/2017 20:46:40

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Menú superior

Menú principal

Tots els tràmits

Seu electrònica

Seu electrònica

Catàleg de tràmits

Catàleg de tràmits

Contingut de la pàgina

Dades informatives
Subvencions a entitats i persones per a activitats ciutadanes

En aquesta pàgina es pot fer i trobar tota la informació necessària per a la tramitació de les sol·licituds de subvencions, així com les seves esmenes i ampliació de documentació, l'acceptació una vegada concedides i la seva posterior justificació, que l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat atorga a entitats i persones físiques per a la realització de projectes i activitats ciutadanes d’utilitat pública o interès social, de conformitat a la normativa vigent, en els següents àmbits:

  • Cultura
  • Joventut i Educació en el Lleure
  • Educació i Infància
  • Esports
  • Serveis Socials, Salut Pública i Consum
  • Política Lingüística
  • Medi Ambient
  • Promoció Econòmica
  • Programa de la Dona
  • Programa de Nova Ciutadania
  • Solidaritat i Cooperació
  • Participació Ciutadana
  • Persones amb discapacitat
Com es fa?

Tota la tramitació de sol·licitud de la subvenció, així com solucionar possibles defectes en la mateixa, l'acceptació i la justificació s'ha de fer per internet mitjançant els tràmits en línia que es poden trobar en aquesta pàgina, ja sigui amb un codi web d'usuari i contrasenya o amb certificat digital del/a president/a, es poden tramitar:

  • La sol·licitud de subvencions.
  • Solucionar defectes en la sol·licitud o en la documentació de la subvenció.
  • Acceptar la subvenció.
  • Justificació de la subvenció.

Tota la documentació per tant s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són Microsoft Word, Excel, Open Office, Libre Office, PDF i formats d'imatge PNG, JPG, GIF, BMP.

La sol·licitud electrònica l'haurà de signar digitalment el president o la presidenta de l'entitat. Els sistemes de signatura admesos són:
  • Amb codi web (usuari i contrasenya) que l'Ajuntament facilita a les persones que presideixin les entitats inscrites en el Registre Municipal d’Entitats. 
  • Amb certificat digital del/a president/a DNIe, Idcat, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert). Aquest sistema de signatura és obligatori per a les persones físiques que sol·licitin subvenció i per aquelles entitats que no disposin de codi web. 

Si l’escrit de sol·licitud no reuneix els requisits necessaris per a la seva tramitació, o la documentació és incorrecta o incompleta, es requerirà per mitjans electrònics a la  persona sol·licitant perquè solucioni els defectes observats en el termini màxim i improrrogable de 10 dies naturals. Si no ho fa, se’l tindrà per desistit en la seva petició, prèvia resolució dictada per l’òrgan competent, i s’arxivaran les actuacions sense més tràmit.

La resolució del procediment es notificarà de forma expressa a les persones interessades, per mitjans electrònics, a l’adreça de correu electrònic facilitada durant la tramitació. Quan s'hagi rebut la notificació de la concessió de la subvenció aquesta s'haurà d'acceptar en el termini d'un mes, d’acord amb el que s’estableix a l’article 17 de les Bases reguladores específiques per a la concessió de subvencions. Posteriorment, s’haurà de justificar adequadament la subvenció. El tràmits electrònics d'acceptació i justificació també estan disponibles en aquesta pàgina.

Qui ho pot demanar?

Tots els tràmits relacionats amb la subvenció (sol·licitud, esmenes, acceptació i justificació) els ha de fer tota persona física o jurídica que vulgui realitzar una activitat sense ànim de lucre de caràcter cultural, social, educatiu, artístic, esportiu, de dinamització i promoció econòmica, solidari o similar, que es consideri d'utilitat pública o interès social o de promoció d'una finalitat pública i que compleixi els requisits de les normatives següents:

Quan es pot fer?
  • El termini de presentació de les sol·licituds de subvencions de caràcter ordinari és des del dia 1 de febrer de 2017 al 31 de març de 2017.
  • El termini de presentació de les sol·licituds de subvencions que poden tramitar-se pel procediment de concessió directa és de l’1 de febrer de 2017 al 30 de setembre de 2017
  • L'acceptació de la subvenció s'ha de fer en el termini d’un mes, comptat a partir del dia en què rebin la notificació de concessió de la subvenció.
Documentació que cal

Projecte de l'activitat subvencionable, amb pressupost d'ingressos i despeses. En el cas concret d’alguns àmbits, teniu a la vostra disposició una documentació específica que us ajudarà a confeccionar el projecte. Per comprovar si en el vostre àmbit existeix documentació específica, feu clic aquí.

Només en el cas que, durant la tramitació electrònica, no es vulgui autoritzar l’Ajuntament a consultar electrònicament les dades de l’entitat a la Tresoreria General de la Seguretat Social i a l’Agència Tributària:

  • Certificat conforme l’entitat sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions amb la Seguretat Social, en el cas que es tingui personal contractat treballant a l’entitat.
  • Certificat conforme la persona física o entitat sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les obligacions amb la Hisenda Pública.

Només en el cas que l’entitat no estigui inscrita en el Registre Municipal d'Entitats de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat i tingui la seu social fora de Sant Feliu de Llobregat:

  • Acreditació de la representació de l'entitat, mitjançant certificat del/ de la secretari/ària o còpia de l’acta on consti el nomenament del càrrec de president/a.
  • Acreditació de la inscripció de l’entitat en el Registre d'Associacions i Fundacions de la Generalitat de Catalunya.
  • Cal també acreditar almenys una de les dues circumstàncies següents:
    • Existència d'una delegació o agrupació de socis/òcies de l'entitat arrelada a Sant Feliu de Llobregat. Cal adjuntar-ne un certificat del secretari/ària de l'entitat .
    • Haver realitzat alguna activitat similar a la del projecte presentat, durant l'any anterior. Cal adjuntar documentació acreditativa de la realització de l'activitat.

Per a la justificació de la subvenció:

  • Memòria de les activitats realitzades.
  • Factures justificatives de la subvenció a nom de l’entitat, així com del document compte justificatiu de la subvenció.
  • A més, en el cas de subvencions d’import superior a 5.000 € caldrà adjuntar també les factures escanejades.

 

Suport

Si necessiteu ajuda en la realització d’aquest tràmit electrònic, existeix un servei de suport, amb cita prèvia, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), que es podrà sol·licitar o bé per telèfon, trucant al 93 685 80 01, o bé presencialment a les dependències l'OAC.

Altra informació d'interès

Procediments de concessió de subvencions:

  1. Procediment ordinari: concurrència competitiva (concurs).
  2. Procediment de concessió directa (no ordinari):
    • Les subvencions de caràcter excepcional i extraordinari
    • Les previstes nominativament en el pressupost municipal.

Si voleu més informació, accediu a les bases de la convocatòria.

Podeu consultar l’estat de tramitació de l’expedient de subvenció i d’altres dades i documents relacionats amb la vostra entitat, a la Carpeta d’entitats

Tramitació en línia
TítoldataIniciTramitaciodataFiTramitaciodates
Sol·licitud subvenció entitats
Sol·licitud subvenció entitats - amb certificatAmb autenticació
Acceptació subvenció entitatstramitar
Acceptació de la subvenció amb certificat electrònicAmb autenticaciótramitar
Documentació complementària sol·licitud subvencions activitats ciutadanestramitar
Documentació complementària sol·licitud subvencions activitats ciuitadanesAmb autenticaciótramitar
Justificació subvenció entitats 2016tramitar
Justificació subvenció entitats 2017tramitar
Al voltant de la tramitació electrònica

Nota informativa sobre els tràmits que es fan per Internet que requereixen d'identificació i signatura electrònica per part de la persona interessada:

Actualment, aquesta identificació i signatura es pot realitzar de diferents maneres:

  • Amb un certificat digital reconegut o qualificat (és a dir, DNI electrònic, idCAT, certificat de la Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre, etc.). En el moment de signar, apareixerà un missatge per baixar i instal.lar l'aplicació SFLClient que permet fer signatures electròniques amb qualsevol navegador modern (Chrome, Firefox, Safari, Edge o IE) que funcioni sobre un sistema operatiu d'escriptori (Windows, Linux o MacOS):
    • En Windows es pot signar amb qualsevol certificat que es trobi al magatzem de certificats de Windows.
    • En MacOS i Linux només és possible signar amb certificats PKCS12 (.pfx o p12).
    • SFLClient no funciona en els sistemes operatius mòbils com Android o iOS. En aquest cas, pots fer servir IDCat/Mòbil.
  • Amb IDCat/Mòbil: És un sistema d'identificació i signatura que es basa en l'enviament d'un codi per SMS al teu telèfon mòbil. Et pots donar d'alta a IDCat/Mòbil telemàticament, sense haver de personar-te en una oficina de registre. Per obtenir l'IDCat/Mòbil consulta aquesta adreça: www.idcatmobil.cat
Link to ObjectExecute action