Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
28/09/2021 21:29:51

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Directori de Serveis
De l'A a la Z

Directori de Serveis - De l'A a la Z

Dades informatives

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Provisionalment, amb motiu de les obres de reforma de l’edifici de l’Ajuntament, l’Oficina d’Atenció Ciutadana està al Casal Can Ricart.

Horari

Atenció presencial amb cita prèvia:

De dilluns a divendres no festius 8 a 20 hores, excepte en el mes d’agost i períodes puntuals prèviament anunciats, que serà de 8 a 14 hores, amb cita prèvia.

Atenció telefònica:

De dilluns a divendres no festius 8 a 20 hores, excepte en el mes d’agost i períodes puntuals prèviament anunciats, que serà de 8 a 14 hores: 93 685 80 01 o 010 si es truca dins el terme municipal de Sant Feliu.

Telèfon
936858001
Més informació:
  • L’Oficina d’Atenció Ciutadana té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.
  • Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registres.
  • Ofereix un servei integral d'atenció personalitzada a la ciutadania, per qualsevol canal: presencial, telefònic o telemàtic.
  • Es gestionen de forma immediata i completa diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics. 
  • Està integrada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic i capacitades per atendre les diferents problemàtiques que tenen relació amb l'administració municipal.

Serveis que ofereix, canals d’accés i horaris:

Atenció presencial amb cita prèvia:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Registre de documentació d’entrada.
  • Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
  • Realització de processos sencers senzills (ocupacions de via pública, assabentats d’obres, cites prèvies, etc.).
  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants.
  • Expedició de certificats de signatura electrònica Idcat.
  • Certificats de bens immobles.
  • Cobraments de liquidacions  per passarel·la amb targeta bancària.
  • Suport puntual i orientació a la ciutadania en la tramitació electrònica a través dels ordinadors destinats al públic.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits amb altres administracions.
  • Comunicació telemàtica dels canvis de domicilis a organismes oficials.

Atenció telefònica:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Realització de tràmits que no requereixen signatura expressa.
  • Suport i acompanyament  a la tramitació electrònica
  • Cites prèvies.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Atenció a consultes de l’estat de tramitació dels expedients.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits amb altes administracions.

Els serveis oferts en aquestes línies també estan disponibles en el web municipal.

93 685 80 00 (centraleta).

Atenció telemàtica:

  • Recepció i gestió dels correus electrònics de la ciutadania: oac@santfeliu.cat i ajuntament@santfeliu.cat
  • Recepció i canalització de les sol·licituds i tràmits electrònics.

Llocs on es realitza

Salta a la part superior