Carpeta de les entitats
Totes les entitats ciutadanes que constin en el registre municipal d’associacions poden accedir a aquest espai personalitzat, on consultar les seves Dades identificatives de l'entitat, Subvencions rebudes des de 2013, sol·licituds fetes i el número d'expedient, rebuts de l'entitat, notificacions i comunicacions de l'Ajuntament i accés al catàleg de tràmits.
Per accedir-hi cal identificar-se a través d’un d’aquests sistemes:
- Certificat electrònic de qualsevol membre de la junta directiva de l’entitat (DNI electrònic, certificat idCat, que podeu aconseguir gratuïtament a l’Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament presentant el vostre DNI, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre o d’altres) .
- Usuari i paraula de pas: per aconseguir la clau d’accés cal que el president/a de l’entitat es dirigeixi a l’Oficina d’Atenció Ciutadana i el sol·liciti, omplint el formulari de registre i identificació prèvia per tramitar per Internet. Un cop sol·licitats, us lliuraran l’usuari i la paraula de pas de manera instantània.
És imprescindible actualitzar les dades del Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes, en cas que sigui necessari.
Per accedir a la carpeta i poder visualitzar el seu contingut, únicament cal identificar-se amb el DNI electrònic, idCat o un altre certificat digital admès per CATcert.
Si teniu qualsevol dubte de com accedir a les carpetes amb certificat digital, ja sigui per web d'escriptori o dispositiu mòbil, consulteu la pàgina de suport "Requisits tècnicsper a l'ús de certificat digital" o poseu-vos en contacte amb la bústia de suport de la Seu electrònica.