Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

23/04/2018 17:23:08

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Directori de Serveis
De l'A a la Z

Relació dels serveis municipals i compromisos davant la ciutadania

L’Ajuntament de Sant Feliu ja disposa actualment d’un directori de serveis municipals amb informació exhaustiva de com la ciutadania pot accedir als mateixos; no obstant això, l’Ajuntament amb l’objectiu de millorar la informació sobre els serveis aprofundint en criteris de transparència i rendiment de comptes està implementant un projecte col·laboratiu de catalogació de tots els seus serveis municipals, associant als mateixos diferents dimensions d’informació: costos dels serveis, indicadors per poder fer avaluació, contribució a la planificació estratègica, compromisos de qualitat. Aquest projecte respon al següent punt del Pla d’Actuació de Mandat 2016-2019:

1.4.2 Fer arribar al conjunt de la ciutadania les activitats i serveis municipals que tenen al seu abast.

Tanmateix, dins el Pla d’Actuació de Mandat del període de govern 2016-2019, està previst, en el punt 4.4.3.:

Desplegar un nou model d'atenció ciutadana integral i de qualitat:

  • Implantació d'un projecte d'atenció ciutadana integral.
  • Definició dels compromisos de qualitat, mitjançant l'aprovació de cartes de serveis.
  • Creació d'un servei d'atenció ciutadana online.

Es tracta d'un compromís del govern per tal de poder comptar amb un instrument per a la gestió i medició de la qualitat dels serveis públics, que inclou els elements següents:

  • Missió del servei
  • Catàleg de serveis.
  • Temps màxim de prestació del servei.
  • Responsable de la carta.
  • Definició de compromisos de serveis
  • Queixes i suggeriments.
  • Indicadors de qualitat.  

En aquest sentit, l'Ajuntament, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i l'Àrea Metropolitana de Barcelona, va iniciar el darrer trimestre de 2017 el projecte per a la implantació de les cartes de serveis municipals, amb la definició de compromisos de qualitat dels mateixos. Una de les fases importants en aquest projecte serà la de escolta de l'opinió de les persones usuàries dels diferents serveis per detectar àrees de millora. Així, durant l'any 2018 es preveu l'aprovació progessiva de les cartes dels principals serveis municipals.  

Link to ObjectExecute action