Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
28/03/2024 23:38:03

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Catàleg de tràmits

Seu electrònica - Catàleg de tràmits

Tràmits d'entitats
Dades informatives

Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes

És el compliment de l'obligació d'inscripció en un registre que estableix la normativa vigent de caràcter local, per a totes les entitats ciutadanes, a efectes de poder sol·licitar subvencions per al desenvolupament de les activitats de l'entitat i participar en la política municipal d'acord amb la normativa legal i la pròpia de l'Ajuntament.

Nota important

Des de l'1 de març de 2018, aquest tràmit s'ha de fer obligatòriament per mitjans electrònics, de conformitat al que estableixen els articles 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques (pdf) i 38 de l’Ordenança Municipal de Transparència i Administració Electrònica (pdf), si el el dueu a terme en qualitat de:

  • Qualsevol tipus de persona jurídica.
  • Entitat sense personalitat jurídica (AAVV, comunitats de propietaris...).
  • Professionals col·legiats (notaris, registradors de propietat i mercantils, arquitectes, enginyers, advocats...).
  • Beneficiaris de subvencions atorgades per l’Ajuntament .
  • Treballador o treballadora autònom.
  • Representant d’algun dels subjectes abans esmentats.

En aquesta mateixa pàgina trobareu l'accés al tràmit en línia.

Seguiu aquest enllaç per saber els requisits necessaris per dur-lo a terme.

Com es fa?

Mitjançant el tràmit en línia que trobareu en aquesta mateixa pàgina

Qui ho pot demanar?

Totes les entitats jurídiques que desitgin obtenir una subvenció i que tinguin per objecte la defensa, foment o millora dels interessos generals o sectorials dels veïns del municipi de Sant Feliu sense cap ànim de lucre.

Documentació que cal

  • Número d'inscripció en el Registre General d'Associacions de la Generalitat de Catalunya o similar.
  • Nom, adreça i número del DNI de les persones que ocupin càrrecs directius.
  • Seu social.
  • Pressupost anyal.
  • Programa d'activitats anyal.
  • Certificació del número de socis de l'entitat.
  • NIF
  • Estatuts que regeixen l'entitat.
Tramitació en línia
DisponibilitatTítoldataIniciTramitaciodataFiTramitaciodatesdisponibilitat
Disponible actualmentRegistre municipal d'associacionsAmb autenticacióAmb signatura electrònicatramitar
Requisits per a la tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
 
Llocs on es pot realitzar presencialment
Salta a la part superior