Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
18/07/2019 17:54:29

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Tràmits, gestions, normatives, anuncis

Seu electrònica - Tràmits, gestions, normatives, anuncis

    26/02/2018
    Lectures: 2460
    Obligació de tramitar per mitjans electrònics

    A partir del dia 1 de març de 2018, si el tràmit administratiu que us cal realitzar, el dueu a terme en qualitat de:

    • Persona jurídica (qualsevol)
    • Entitat sense personalitat jurídica (AAVV, comunitats de propietaris...)
    • Professionals col·legiats (notaris, registradors de propietat i mercantils, arquitectes, enginyers, advocats...)
    • Beneficiaris de subvencions atorgades per l'Ajuntament
    • Treballador o treballadora autònom.
    • Representant d'algun dels subjectes abans esmentats.

    Heu de fer-lo obligatòriament per mitjans electrònics, de conformitat al que estableixen els articles 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques (pdf) i 38 de l'Ordenança Municipal de Transparència i Administració Electrònica (pdf).

    Trobareu informació sobre els requisits per a la presentació de sol·licituds electròniques seguint aquest enllaç.

    Si us cal més informació o suport a la tramitació us podeu dirigir a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, a la Plaça de la Vila, 1, en l'horari habitual de dilluns a divendres de 8h a 20h, al telèfon 93 685 80 01 en el mateix horari, o bé al correu electrònic oac@santfeliu.cat

    ENVIAR PER EMAIL
    * Camps obligatoris
    Enviar