Des d'aquest any les administracions han implantat el format electrònic per a la contractació pública (Llei de Contractes del Sector Públic 9/2017). Per facilitar la concurrència i la tramitació de concursos d'obres i serveis l'Ajuntament de Sant Feliu ha posat en marxa una plataforma de licitació electrònica, perquè les empreses puguin presentar les seves ofertes de forma àgil, segura i sense haver de fer desplaçaments.
A fi de facilitar aquesta nova eina l'Ajuntament organitza una sessió informativa adreçada a proveïdors per donar-los a conèixer la nova plataforma a través de la qual s'han de tramitar electrònicament tots els contractes. Aquest procediment de licitació electrònica simplifica i fa més accessibles i transparents aquests processos.
La sessió informativa, en la que també es presentarà el context i l'estratègia en el marc de la contractació pública de l'Ajuntament, es realitzarà el dimecres 12 de desembre de 2018, de 16 a 18 h, al Centre Can Maginàs (c/ Hospitalet, 25). La jornada és gratuïta, però cal formalitzar la inscripció prèviament a través del formulari que es pot accedir a través del següent enllaç.