Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
22/09/2020 17:44:39

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
Comunicació

L'Ajuntament - Comunicació

05/08/2020
Lectures: 732
L'Oficina d'Atenció Ciutadana es trasllada provisionalment a Can Ricart per les obres de l'Ajuntament

Al llarg de 2020 diversos serveis que es prestaven a l'edifici de l'Ajuntament s'han anat traslladant gradualment a altres equipaments per tal de preparar l'espai per a les obres integrals a la casa consistorial, que es renova per oferir un millor servei a la ciutadania.

Un dels últims en efectuar aquest trasllat és l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), que a partir del 10 d'agost s'ubica a Can Ricart (pl. Lluís Companys, 1), oferint atenció amb cita prèvia.

Concretament, els treballadors i treballadores de l'OAC ocuparan la planta baixa d'aquest equipament i un mòdul annex situat davant la porta d'entrada de l'edifici, on rebran i atendran a la ciutadania. Es preveu que aquesta situació s'allargui durant 22 mesos, durant els quals es garanteix que es prestarà el servei amb les mateixes condicions, qualitat i excel·lència que fins ara.

El trasllat de l'OAC ha estat un dels últims canvis d'ubicació dels serveis que es prestaven a la Casa de la vila, derivats de l'inici de les obres de reforma integral de l'edifici. Anteriorment s'han traslladat altres departaments que ofereixen atenció directa com l'Oficina econòmica o la Unitat d'informació de base, ubicades ara a la Sala Ibèria (c/ Pi i Margall, 2), i que atendran a la ciutadania en les noves dependències de la OAC a Can Ricart. La resta de serveis interns de l'Ajuntament s'han reubicat de manera provisional en diversos equipaments municipals.

Una vegada finalitzats els trasllats es preveu que a partir del 17 d'agost s'iniciïn les obres de reforma integral de l'edifici de l'Ajuntament. Aquesta intervenció, que té un pressupost de 2.779.892,39 euros, s'allargarà fins al 2022 i permetrà centralitzar i millorar l'atenció ciutadana, millorar l'espai de treball del personal municipal, reduir la despesa energètica i d'aigua i adaptar els espais a la nova estructura de la organització, entre d'altres.

L'horari d'atenció de l'Oficina d'Atenció Ciutadana és de 8 a 14 h fins al 31 d'agost. Es pot demanar cita prèvia pel web municipal, per telèfon (93 685 80 00) o presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Comparteix
ENVIAR PER EMAILCancel·lar enviament de correu
* Camps obligatoris
Enviar