Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
22/10/2018 23:51:37

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Catàleg de tràmits

Seu electrònica - Catàleg de tràmits

Dades informatives

Certificat d'aprofitament urbanístic

En línea:

  • Realitzar la tramitació en línia disponible en aquesta pàgina. Cal disposar de certificat digital DNI electrònicidCAT, Fábrica Nacional de Moneda y Timbre o qualsevol altre admès per l’Agència Catalana de Certificació (CatCert).
  • La documentació adjunta ha de ser en formats de: Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice,  Adobe Acrobat PDF, imatges en BMP, JPG, PNG, GIF.
  • El tràmit quedarà pendent de liquidació de la taxa corresponent, el qual es podrà pagar a la pàgina web www.santfeliu.cat/pagaments o en qualsevol de les oficines de les entitats bancàries que consten a la liquidació que la persona interessada rebrà a l’adreça indicada durant la tramitació.

Presencialment:

  • Amb la sol·licitud emplenada i signada, cal adreçar-se a l'Oficina Econòmica per tal d’obtenir l’autoliquidació de la taxa corresponent.
  • El pagament de la taxa es pot fer amb targeta bancària a la mateixa Oficina econòmica o a l'Oficina d’Atenció Ciutadana, o en efectiu a les oficines de les entitats bancàries que consten a l’autoliquidació.
  • Un cop fet el pagament cal presentar la sol·licitud, amb la documentació adjunta requerida, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
  • En el cas que la instància s’hagi presentat fora de l’horari de l’Oficina Econòmica, la persona interessada rebrà la liquidació a l’adreça indicada a la sol·licitud.

Per correu postal:

  • Enviar la sol·licitud per correu postal a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, signada i amb la documentació requerida adjunta.
  • En aquest cas la persona interessada rebrà el document de liquidació a l’adreça indicada a la sol·licitud.

Com es fa?

En línea:

  • Realitzar la tramitació en línia disponible en aquesta pàgina. Cal disposar de certificat digital DNI electrònicidCAT, Fábrica Nacional de Moneda y Timbre o qualsevol altre admès per l’Agència Catalana de Certificació (CatCert).
  • La documentació adjunta ha de ser en formats de: Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice,  Adobe Acrobat PDF, imatges en BMP, JPG, PNG, GIF.
  • El tràmit quedarà pendent de liquidació de la taxa corresponent, el qual es podrà pagar a la pàgina web www.santfeliu.cat/pagaments o en qualsevol de les oficines de les entitats bancàries que consten a la liquidació que la persona interessada rebrà a l’adreça indicada durant la tramitació.

Presencialment:

  • Amb la sol·licitud emplenada i signada, cal adreçar-se a l'Oficina econòmica per tal d’obtenir l’autoliquidació de la taxa corresponent.
  • El pagament de la taxa es pot fer amb targeta bancària a la mateixa Oficina econòmica o a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, o en efectiu a les oficines de les entitats bancàries que consten a l’autoliquidació.
  • Un cop fet el pagament cal presentar la sol·licitud, amb la documentació adjunta requerida, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
  • En el cas que la instància s’hagi presentat fora de l’horari de l’Oficina econòmica, la persona interessada rebrà la liquidació a l’adreça indicada a la sol·licitud.

Per correu postal:

  • Enviar la sol·licitud per correu postal a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, signada i amb la documentació requerida adjunta.
  • En aquest cas la persona interessada rebrà el document de liquidació a l’adreça indicada a la sol·licitud.

Qui ho pot demanar?

Ho pot demanar qualsevol persona que vulgui informació sobre una finca del terme municipal de Sant Feliu de Llobregat

Documentació que cal

  • Sol·licitud (només en la tramitació presencial).
  • Justificant de pagament de taxes.
  • Plànol d’emplaçament assenyalant la finca o sector del qual es demana el certificat. 

Preus

Segons l'Ordenança Fiscal núm. 6 Serveis Generals, dins de l'Annex de tarifes a l'apartat "Serveis prestats per la secció tècnica"

Els certificats urbanístics necessaris per adjuntar-los a l'expedient de legalització d'una activitat empresarial estan exempts.

Suport

 Com obtenir un plànol d'emplaçament:

  • Anar al plànol de la ciutat
  • Localitzar la finca i enquadrar-la fent servir els botons de la pàgina (zoom, arrossegar, etc).
  • Seleccionar la vista de cadastre.
  • Clicar al botó "Imprimir plànol".
  • Seleccionar l'escala d'impressió..
  • Clicar el botó "Previsualitza". Sortirà una pàgina del navegador amb la imatge, la qual es pot imprimir clicant sobre la icona corresponent del navegador o baixar-la al nostre ordinador clicant-li a sobre amb el botó dret del ratolí i triant l'opció "Guadar imagen como"
  • Remarcar la finca de la que se sol·licita informe en color visible.

Tramitació en línia

TítoldataIniciTramitaciodataFiTramitaciodates
Certificat d'aprofitament urbanísticAmb autenticacióAmb signatura electrònicatramitar

Llocs on es pot realitzar presencialment