Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
25/04/2019 19:49:43

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Catàleg de tràmits

Seu electrònica - Catàleg de tràmits

Dades informatives

Confirmació o renúncia de matrícula per a l'alumnat ja inscrit anteriorment de l'Escola Municipal de Música

A través del tràmit relacionat es pot confirmar la matrícula de l'Escola Municipal de Música per al curs 2019-2020, si esteu d'acord amb les dades que hi consten a l'esborrany de matrícula que se us ha facilitat.

En el cas que calgui modificar alguna d'aquestes dades de matrícula, aquest tràmit possibilita la sol·licitud de cita prèvia per clarificar aquests aspectes i finalitzar el procés de matriculació.

També es pot fer la renúncia de la matrícula.

Com es fa?

En el cas de  l’alumnat d'Iniciació 2 caldrà fer aquest tràmit després del procés de selecció i assignació d'instrument. També hi ha la opció de fer la renúncia de la matrícula.

Tant en el tràmit d’elecció d’instrument com en el tràmit de confirmació,  es demanarà el “Codi Matrícula Internet” que arribarà via SMS a la persona interessada.

Un cop inicieu una d’aquestes sol·licituds, l'assistent de tramitació us anirà conduint per diferents pantalles on se us demanarà que introduïu les dades necessàries per realitzar la tria d’instrument o per formalitzar la matrícula a l'Escola de Música.

No s'entendrà finalitzada la confirmació de matricula  fins que no hagueu completat les següents fases de tramitació:

1. Introducció del codi de matrícula.
2. Confirmació de la matrícula o sol·licitud de cita prèvia.
3. Informació i tràmits en relació a l’aplicació de la tarifació social.

Qui ho pot demanar?

Persones que ja son alumnes de l'Escola Municipal de Música, el qual haurà rebut un document esborrany de la matrícula.

Quan es pot fer?

  • 24 d’abril: Enviament de SMS amb el codi d’identificació de l’alumne/a
  • del 25 d’abril al 6 de maig: Tria d’instrument d’Iniciació 2 / Renúncia (el termini acaba el 6 de maig a les 20 h.) 
  • 7 de maig: Publicació de les llistes al centre amb el número assignat a cada alumne i l’ordre de preferències d’instrument indicat 
  • del 7 al 9 de maig: Reclamacions sobre l’ordre de preferències (al centre).
  • 13 de maig: Sorteig del número de tall
  • 15 de maig:  Publicació de llistes provisionals al centre
  • del 15 al 17 de maig: Període de reclamacions (al centre)
  • 21 de maig: Publicació de llistes definitives al centre
  • del 31 de maig al 6 de juny: Confirmació de matrícules o renúncia si s'escau.

Suport

Per a qualsevol dubte amb la tramitació electrònica us podeu posar en contacte mitjançant l'adreça de correu electrònic tramitacio@santfeliu.cat o bé al telèfon 93 685 80 01

Si teniu dubtes en relació a la matrícula, us podeu adreçar a la secretaria de l'Escola de Municipal de Música, mitjançant l'adreça de correu electrònic matriculamusica@santfeliu.cat o bé al telèfon 93 685 80 06 (de dilluns a divendres, de 16.30 a 20 h).

Tramitació en línia

TítoldataIniciTramitaciodataFiTramitaciodates
Càlcul de quotes a pagar pels serveis d'ensenyament de l'Escola Municipal de Músicatramitar
Confirmació matrícula Escola Municipal de Música curs 2019-2020tramitar