Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
18/08/2018 13:13:27

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Catàleg de tràmits

Seu electrònica - Catàleg de tràmits

Obligatorietat mitjans telemàtics

Nota important

A partir del dia 1 de març de 2018, si el tràmit administratiu que us cal realitzar, el dueu a terme en qualitat de:

  • Persona jurídica (qualsevol)
  • Entitat sense personalitat jurídica (AAVV, comunitats de propietaris...)
  • Professionals col·legiats (notaris, registradors de propietat i mercantils, arquitectes, enginyers, advocats...)
  • Beneficiaris de subvencions atorgades per l’Ajuntament
  • Treballador o treballadora autònom.
  • Representant d’algun dels subjectes abans esmentats.

Heu de fer-lo obligatòriament per mitjans electrònics, de conformitat al que estableixen els articles 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques (pdf) i 38 de l’Ordenança Municipal de Transparència i Administració Electrònica (pdf).

En aquesta mateixa pàgina trobareu un enllaç al tràmit electrònic.

Seguiu aquest enllaç per saber els requisits necessaris per dur-lo a terme.

Dades informatives

Preinscripció a l'Escola Bressol

Tramitació necessària per realitzar la sol·licitud de plaça a les escoles bressol per al curs 2018-2019.

Com es fa?

Per Internet:

Mitjançant el tràmit en línia que trobareu en aquesta mateixa pàgina i acreditant la identitat amb una d'aquestes dues opcions:

  1. Mitjançant IDCat/Mòbil: És un sistema d'identificació i signatura que es basa en l'enviament d'un codi per SMS al telèfon mòbil. 
  2. Amb Certificat electrònic: Cal disposar d'un identificador electrònic admès per l'Agència Catalana de Certificació (CatCert): DNI electrònicidCat o certificats emesos per la Fàbrica Nacinal de Moneda y Timbre.

Presencialment:

  • S'ha de fer a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, per la qual cosa s'ha de sol·licitar cita prèvia, a partir del dia 23 d'abril i fins a l'11 de maig mitjançant el tràmit en línia que es pot trobar en aquesta pàgina o trucant als telèfons 936 858 001 o 936 858 002.

Qui ho pot demanar?

El pare, mare, tutor o tutora de l'infant.

Quan es pot fer?

Presentació de sol·licituds: del 2 a l'11 de maig, fins a les 14 h

Documentació que cal

Si es fa el tràmit per Internet caldrà aportar, si s’escau, la documentació que acrediti, a efectes de barem: discapacitat, família monoparental, i malaltia crònica. La resta de dades es consultaran automàticament per part de l’Ajuntament, amb el consentiment de qui ho sol·liciti.

Criteris, barem i documentació per a les escoles bressol municipals per al curs 2018-2019

Altra informació d'interès

Publicació de llistes baremades de sol·licituds, el 22 de maig en el Departament d’Educació i Infància i a les escoles bressol municipals: Patufet, Fàbregas, Tambor i Ginesta.

Període de reclamacions:  23, 24 i 25 de maig. Caldrà presentar instància al Registre General d’Entrada de l’Ajuntament.

Sorteig: 25 de maig, a les 13 h, al Palau Falguera.

Publicació llista definitiva d’alumnat admès: 1 de juny, a  les 12 h, en el Departament d’Educació i Infància i a les escoles bressol municipals: PatufetFàbregasTambor i Ginesta.

Criteris, barem i documentació per a les escoles bressol municipals per al curs 2018-2019

Període de matriculació: del 4 al 8 de juny. Consulteu aquí la informació corresponent al tràmit de matriculació

Tramitació en línia

TítoldataIniciTramitaciodataFiTramitaciodates
Cita prèvia preinscripció Escoles BressolAmb autenticacióAmb signatura electrònica
Consulta i/o anul·lació de la sol·licitud de cita prèvia per a la preinscripció a Escola BressolAmb autenticacióAmb signatura electrònica
Preinscripció escoles bressol curs 2018-2019Amb autenticacióAmb signatura electrònica

Llocs on es pot realitzar presencialment