Fa 8 mesos que l'Ernest Cauhé, nét de la poeta Joana Raspall, va engegar el seu projecte personal: crear un videojoc didàctic, és a dir, crear un entorn digital on poder traslladar la poesia de la seva àvia Joana Raspall
L'App Un món de poesia, mitjançant la gamificació i gairebé 30 activitats, els nens podran construir un poema referent de Joana Raspall on, l'objectiu principal és que els nens i nenes llegeixin i alhora s'ho passin bé. Serà una aplicació interactiva i educativa basada en el meravellós univers poètic de Joana Raspall, l'escriptora més estimada per les criatures.

Demà dimecres 28 d'octubre, entren en campanya de Verkami, una campanya de crowdfunding amb la finalitat de financiar la creació de l'app. Els que microfinanciin, optaran a gratificacions (packs de llibres) relacionades amb Joana Raspall.
En aquesta iniciativa, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, l'Institut Català de les Dones i l'Ajuntament de Sant Feliu donen suport al projecte. També totes les editorials que l'han publicat i la Fundació Lluís Carulla. La Fundació Catalunya Cultura l'ha inclòs com un dels projectes destacats a la seva llotja de projectes culturals.
Pots seguir aquesta iniciativa al seu Facebook i Twitter.
Estarà a punt al desembre. T'apuntes a caçar paraules?