Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
23/09/2019 11:19:14

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Catàleg de tràmits

Seu electrònica - Catàleg de tràmits

Tràmits d'entitats

Dades informatives

Presentació de sol·licituds i documents al Registre general de l'Ajuntament

És la presentació d'una instància genèrica o l'aportació de documentació a l'Ajuntament. Es pot fer aquest tràmit genèric de presentació d'instàncies quan no existeixi un tràmit específic per a la gestió que voleu realitzar. Hi ha una relació de tràmits municipals amb tota la informació relativa al procediment i la documentació requerida.

ATENCIÓ!

Si es vol sol·licitar una llicència d'obres o qualsevol altra sol·licitud específica NO es pot fer servir aquest tràmit genèric, cal utilitzar el que trobareu seguint aquest enllaç: Catàleg i cercador de tràmits municipals.

Per a les llicències o comunicacions prèvies d'obres cal fer servir el tràmit assistent que trobarà si se segueix el bàner següent:

Vols fer obres? Segueix aquest enllaç per saber quin tràmit has de fer

De conformitat a l’art. 66 de la Llei 39/2015 del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, quan l’Administració estableixi expressament models específics de presentació de sol·licituds, són d’ús obligat, per la qual cosa, en cas d’utilitzar un model o executar un tràmit genèric, es procedirà a requerir a la persona interessada perquè faci servir el model o el tràmit específic.

Com es fa?

Per Internet:

  • Realitzant la tramitació en línia disponible en aquesta pàgina, per la qual cosa és necessari disposar de certificat digital DNI electrònicidCAT, certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre). La documentació ha de ser en formats de: Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice,  Adobe Acrobat PDF, imatges en BMP, JPG, PNG, GIF.

Per correu postal o presencialment:

  • Presentant la instància omplerta i signada amb la documentació que es consideri necessària, o enviar-la per correu postal, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona major d'edat.

Documentació que cal

  • Model d'instància per a la tramitació presencial.
  • Tota la documentació annexa que s'estimi oportuna.

Tramitació en línia

Llocs on es pot realitzar presencialment