Últimes notícies

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
28/03/2025 07:49:29

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Sant Feliu Innova
Hemeroteca

Carlos Blasi Palacios, amb el projecte 'JMC developers', guanyador de YUZZ Sant Feliu

03/07/2013
Lectures: 6302
Carlos Blasi Palacios, amb el projecte 'JMC developers', guanyador de YUZZ Sant Feliu

Ahir es van donar a conèixer el nom dels guanyadors dels YUZZ a nivell local. Carlos Blasi va ser el guanyador a YUZZ Sant Feliu, i viatjarà a Silicon Valley entre el 21 i el 27 de juliol a més d'optar als premis nacionals de 30000, 20000 i 10000?. 

A més conjuntament, amb Pau Gamez i Eva Navarro, seran els 3 projectes que tindran com a premi local l'allotjament de 6 mesos de preincubació i assessorament als espais de Coworking del Punt TIC Torre del Roser, així com una estança posterior de 3 mesos a l'espai Social Talent WorkCenter i l'assessorament en màrqueting i possicionament de l'startup local Go2Jump.

Després de les rondes de presentació final dels projectes celebrades durant el mes de Juny, els membres dels jurats presents a cada localitat del programa YUZZ han seleccionat als millors joves emprenedors del país, que han participat en la quarta edició del programa. Carlos Blasi Palacios viatjarà a Silicon Valley, entre els dies 21 i 27 de juliol, per conèixer en primera persona el bressol mundial de la innovació tecnològica.

El seu projecte, desenvolupat conjuntament amb Jordi Arcas i Manel Fradera, JMC developers, consisteix en el desenvolupament d'una tecnologia que permet integrar el reconeixement de sons als smartphones: la tecnologia 'Silence'. Els smartphones ja tenen el maquinari necessari per realitzar-lo, però JMC developers està desenvolupant el programari que ho farà realitat. La tecnologia framework Silence canviarà la manera en què els dispositius mòbils perceben i interpreten tots els sons. Amb aquesta plataforma el telèfon mòbil serà capaç de reconèixer els sons que ens envolten per posteriorment interpretar-los. La qüestió no és "què" diu una persona, sinó "qui" o "què" ha generat un so. 

A diferència de les funcions relacionades amb so que han aparegut fins ara en els smartphones, que se centren especialment en la interpretació de la veu humana, Silence busca donar als mòbils la capacitat d'aprendre a interpretar tota mena de sons, convertint-los en dispositius tan intel·ligents com l'oïda humana. Seguint un sistema de venda de llicències, les empreses que estiguin interessades a Silence podran accedir a tot el framework necessari per al desenvolupament d'aplicacions.

Comparteix
Salta a la part superior