Últimes notícies

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
09/07/2020 08:21:55

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Sant Feliu Innova
Hemeroteca

Sant Feliu Innova - Hemeroteca

01/03/2018
Lectures: 1064
Quim Sanchez d'Allergeneat valora el seu pas per 4YFN del Mobile World Congress

Entrevistem Quim Sánchez, impulsor de l'aplicació Allergeneat, que va guanyar el premi Yuzz a Sant Feliu a l'edició 2017 i que aquests dies ha participat al 4YFN (4 Years From Now), la secció d'startups tecnològiques del Mobile World Congress (MWC). Quim Sánchez i José María Falcón són les dues persones que hi ha al darrere d'aquesta app que facilita la compra de productes d'alimentació a les persones amb al·lèrgies i intoleràncies.

Allergeneat va ser triada, entre centenars de sol·licitants, per fer una presentació ràpida pitch) en un dels Shark Tank del Digital Health and Wellness Summit (DHWS18), la part del 4YFN dedicada a la millora de la salut i el benestar. Quim Sánchez va haver d'explicar, en minut i mig, davant d'un ampli grup d'inversors d'arreu del món, en què consisteix, què aporta als usuaris, en quina fase es troba i quina viabilitat té, amb l'objectiu d'atraure més inversió.

Allergeneat al pitch de 4YFN, 4 Years From Now

Com va anar la presentació al Shark tank de 4YFN?

Espectacular. Molt bé, molt positiu. Estem molt contents de com va anar la sessió, tant el pitch com després les sinèrgies i contactes que vam poder fer. Hi havia moltíssima gent interessada, d'Europa i de tot el món, escoltant la nostra idea, vam intercanviar un munt de targetes... Una oportunitat única.

Quin tipus de contactes vau fer?

Vam parlar amb empreses del sector de la salut i el benestar. Per exemple, hem contactat amb un altre projecte relacionat amb la diabetis. Volem compartir dades per oferir més serveis i obtenir més massa crítica d'usuaris, tenir més viabilitat econòmica.

Com veus el futur immediat d'Allergeneat?

La majoria d'accions que volem dur a terme es concretaran a mig termini. Algunes, però, han de fer-se realitat a curt termini. La nostra idea és llançar la versió Premium d'Allergeneat ràpidament, durant aquest 2018 i esperem aconseguir la inversió necessària ben aviat. D'altra banda, també hem establert un primer acord de col·laboració amb una de les marques blanques líder a Espanya per incoporar els seus productes a la nostra base de dades.

Amb quines ajudes comptareu per poder fer tot això?

De moment també hem fet un contacte molt interessant: es tracta de Ship2b, una de les plataformes punteres a Barcelona en l'emprenedoria amb impacte social, amb un programa específic centrat en la salut. Esperem aconseguir altres recursos en inversió, noves aliances estratègiques... en fi, tot el que necessitem ara mateix.

Heu participat en algun altre apartat del Mobile World Congress?

Hem estat els tres primers dies a temps complet, tot el dia. Ja portàvem la feina feta de casa, amb la qual cosa ja sabíem amb qui havíem de parlar i a qui havíem de buscar. Ha estat molt profitós.

Com valores el teu pas per Sant Feliu Innova, per l'edició 2017 del Yuzz?

Molt positivament. No puc estar més agraït, de debò. El pas pel programa Yuzz ens ho aportat tot. Tot. Ha estat gràcies a la confiança que van dipositar en nosaltres, en aquest projecte, que s'ha fet realitat. I aquest agraïment va també per l'espai de co-working Creus36 i en Sergi Moreno, que ens ha ajudat molt. Ell va ser un dels responsables que aixequéssim la primera ronda d'inversió.

Amb la col·laboració del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.

Notícies relacionades:

Comparteix
ENVIAR PER EMAILCancel·lar enviament de correu
* Camps obligatoris
Enviar