Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Inici
Mostrar panell d'identificació
Mostrar cercador global
Què són les carpetes ciutadanes?

La carpeta electrònica és un servei que permet, prèvia identificació amb DNI electrònic o certificat digital admès per CATcert, visualitzar la informació referida a les dades i tramitacions sorgides de la relació de la ciutadania amb l'Ajuntament. Les entitats ciutadanes poden identificar-se també amb l'usuari i paraula de pas de que disposen.

Si teniu qualsevol dubte de com accedir a les carpetes amb certificat digital, ja sigui per web d'escriptori o dispositiu mòbil, consulteu la pàgina de suport "Requisits tècnics per a l'ús de certificat digital" o poseu-vos en contacte amb la bústia de suport de la Seu electrònica.

Les meves dades ofereix dades del Padró d'Habitants, sol·licituds adreçades al registre d'entrada de l'Ajuntament i el número d'expedient relacionat, comunicacions administratives que heu rebut de l'Ajuntament, els rebuts, dades cadastrals dels béns immobles, dades dels vehicles, notificacions i comunicacions de l'Ajuntament.

La meva entitat ofereix dades identificatives de l'entitat, subvencions rebudes des de 2013, sol·licituds fetes i el número d'expedient, rebuts de l'entitat, notificacions i comunicacions de l'Ajuntament.

 

Sóc proveïdor ofereix dades identificatives del proveïdor, presentació de factures i consulta del seu estat, registres d'entrada i sortida de sol·licitud, notificacions i comunicacions, certificats de retencions, accés tràmits i al perfil de contractant.