Seguim avançant en les propostes sortides dels tallers de "Jugant Sant Feliu" que estan portant a terme els nostres Innòmades Mikel i Pamela. El passat dissabte 13 de novembre van començar a programar els dissenys treballats en els anteriors tallers.
Si a les sessions anteriors vam conèixer la història i anècdotes de Sant Feliu i es va treballar en la creació de dos personatges i un escenari per a cada època histórica amb dibuixos i pintures, dissabte es va treballar en la seva digitalització per començar a crear el videojoc de la història de Sant Feliu.
Per a fer-ho s'ha utilitzat Scratch, un llenguatge de programació creat pel MIT Media Lab de Massachusetts, en línia i gratuït, per aprendre a programar a través del joc i l'experimentació i introduir, així, el pensament computacional. Amb aquest programa es poden inserir personatges, objectes, i experimentar amb el fons, efectes de so, diàlegs, objectes i animacions,... A més, ofereix un espai de treball col·laboratiu que posa a l'abast de tota la comunitat tots els projectes desenvolupats.
En la sessió de dissabte es van programar les primeres parts del videojoc integrant els dissenys de personatges i escenaris creats a la sessió anterior.
Els tallers de l'activitat "Jugant Sant Feliu" seguiran encara durant tres dissabtes més. A la propera sessió, el 27 de novembre, està prevista la finalització del prototipat del videojoc. Ja tenim ganes de veure tot el que hi han treballat!
I si us animeu a anar a les sessions que encara queden de l'activitat, recordeu que només cal que us inscriviu en aquest formulari.
Notícies relacionades: