Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
25/04/2019 00:06:22

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Normativa en elaboració

Seu electrònica - Normativa en elaboració

    08/01/2019
    Lectures: 149
    Modificació inicial de l'Ordenança de Transparència i Administració Electrònica

    Les Cartes de Serveis són documents vinculats amb l'àmbit de gestió de qualitat i es concreten en la descripció de les principals línies de servei i els compromisos de qualitat de l'Ajuntament en relació a les persones usuàries del servei. Així mateix, detallen els mecanismes de contacte i interacció de les persones usuàries amb els serveis.

    Les Cartes de Servei són de nova creació:

    Problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa, que motiven la necessitat i oportunitat de la seva aprovació:

     

    Les Cartes de Servei vénen motivades pel mandat que es deriva de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

    Objectius de la norma:

    • Avançar en l'estratègia de transparència i retiment de comptes de l'Ajuntament.
    • Facilitar l'accés de la ciutadania a la informació pública
    • Impulsar dinàmiques de gestió de la qualitat en els serveis municipals, a través de l'establiment de compromisos de qualitat.
    • Clarificar els mecanismes d'interacció de les persones usuàries amb els servei.

    Normativa que desenvolupa:

    Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern en el seu Article 59. Cartes de servei

    Proposta de membres de la comissió d'estudi:

    Les cartes s'han elaborat considerant els requeriments determinats per la normativa de referència i a través d'una metodologia de treball transversal i plurisdisciplinar incorporant la participació del personal tècnic referent dels serveis objecte de cartes, la Unitat de Gestió del Coneixement i Qualitat i les direccions d'àrea i Gerència.

    Òrgan responsable de l'impuls tramitació:

    Regidor de l'Àrea de Govern Obert i Serveis Generals

    Personal tècnic afectat:

    • Cap de Cultura
    • Direcció de la Biblioteca Montserrat Roig 
    • Cap de Policia Local
    • Direcció d'Ocupació, Promoció Econòmica i Comerç
    • Coordinadora de Centre educatius 0-3
    • Direcció de l'Escola Municipal de Música
    • Cap d'Esports
    • Cap de Serveis Socials
    • Cap de l'Oficina d'Atenció Ciutadana
    • Tècnic responsable del programa de Salut Pública i Consum

    Calendari d'elaboració:

    • Aportacions a través d'aquest d'un formulari habilitat en aquesta pàgina fins al 9 de febrer de 2019.
    • Aprovades en Ple Municipal de 28 de febrer de 2019
    Comparteix
    ENVIAR PER EMAIL
    * Camps obligatoris
    Enviar