Consistori 2015-2019

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
09/07/2020 17:50:56

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
Consistori 2015-2019

L'Ajuntament - Consistori 2015-2019

Agenda del govern (2015-2019)

Aquesta pàgina recull l’agenda institucional del govern municipal. Recull la informació de l’activitat pública diària dels responsables públics en el govern, amb exclusió dels límits recollits en la Llei de Transparència (protecció de dades, seguretat, etc.).

 

<agost 2019>
dl.dt.dc.dj.dv.ds.dg.
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Mostra esdeveniments
agost 2019
Resultats: de 1 a 15 de 651
Data/HoraTítolLloc
09:00
Coordinació de Recursos Humans
10:00
Reunió Virtual del Comitè d'emergències, per a la prevenció i el control de la infecció pel SARS-CoV-2
11:00
Coordinació Presidència i Direcció de l'Area de Drets de Ciutadania
11:00
Coordinació interna - Servei de Planejament i UrbanismeServeis Territorials - Despatx direcció d'àrea
11:30
Direcció Serveis de Manteniment de la Ciutat i tècnicsManteniments - Administració
12:00
Coordinació serveis Promoció EconòmicaCan Maginàs - Sala de reunions 1 planta
12:00
Reunió virtual de Grup Municipal de Sant Feliu En Comú Podem-En Comú Guanyem
17:30
Reunió virtual sobre bases d'ajuts
17:00
Reunió interna Consum i ComerçSala de reunions virtual - compte Zoom Ajuntament (Alcaldia)
17:00
Reunió virtual sobre temes econòmics del Ple
10:00
Reunió virtual. Ajuts Covid-19Sala de reunions virtual - compte Zoom Ajuntament (Alcaldia)
11:30
ActivitatsCan Ricart - 01 - Despatx Presidenta de l'Àrea de Drets de Ciutadania i Polítiques Socials
12:00
"L'alcaldessa respon" especial Covid-19Sala de reunions virtual - compte Zoom Ajuntament (Alcaldia)
12:00
Coordinació amb Departament d'Educació i InfànciaServeis Territorials - Despatx Presidenta de l'Àrea de Territori, Sostenibilitat i Act Econòmica
18:00
Consell Municipal de dones 2020Ajuntament - Sala de Plens