Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
09/04/2020 16:01:35

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Tràmits, gestions, normatives, anuncis

Conchita Montoro Cortés

  • Càrrec: Cap del Departament de Comunicació fins novembre de 2019.
  • Dependència: Alcaldia
  • Requisits: Posseir la titulació superior corresponent a l’exigida per a l’accés al Grup funcionarial A-1.
  • Retribucions íntegres 2019: 3.251,41 euros bruts mensuals, en 14 mensualitats.
  • Jornada: Plena dedicació.
  • Àmbits de Competència: Totes les pròpies del Departament de Comunicació.
  • Atribucions i Funcions bàsiques:
    • Planificar, impulsar i realitzar el desplegament de la imatge i promoció de la ciutat, a través dels diferents processos de comunicació i campanyes municipals, i en coordinació amb el seu superior jeràrquic
    • Establir els criteris tècnics i activitats a desenvolupar pels diferents mitjans de comunicació municipals, establint objectius i avaluant-los
    • Elaborar el Pla de Comunicació i definir l’estratègia de publicitat i comunicació de l’Ajuntament, en el marc dels objectius establerts en el Consell de Comunicació Local, incloent la Ràdio Municipal.
    • Responsable de la imatge corporativa municipal i de les accions de promoció de ciutat
    • Establir els criteris tècnics i activitats a desenvolupar a l’àmbit de premsa.
    • Exercir la responsabilitat com a personal tècnic representant de l’Ajuntament al Consell de Comunicació Local.
    • Programar, coordinar i controlar els treballs a realitzar pel personal de Comunicació i Ràdio, portant la gestió d'horaris, permisos, baixes, faltes d'assistència i puntualitat, vacances, rendiments, etc., comunicant qualsevol incidència al cap del departament de Recursos Humans.
    • Fer el seguiment de l’execució dels serveis prestats per les diferents empreses, en els temes relacionats amb els àmbits de la seva competència,
    • Planificar, programar i proposar, d’acord amb les directrius del seu superior jeràrquic, els Pressupostos anyals, així com l’impuls i seguiment en la seva execució,
    • Coordinar l’elaboració de la Memòria anyal de l’àmbit, així com elaborar els informes tècnics que siguin establerts pel seu superior jeràrquic, donant compte al Consell de Comunicació Local.
    • Responsabilitzar-se de la higiene i seguretat en el treball.
    • Supervisar els béns municipals adscrits a la seva àrea.
    • Coordinar-se amb les direccions d’àrees i la gerència municipal per la consecució d’objectius comuns i transversals.

Registre d'interessos d'activitats i béns patrimonials

Currículum

Nascuda l’any 1958.

Llicenciada en Ciències de la Informació.

Té experiència en diferents mitjans de comunicació (premsa, ràdio i Internet) i en el sector editorial. Va dirigir els informatius de Ràdio Sant Feliu en els seus inicis.

Va ser cap de comunicació de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat de 1983 a 2003 i a partir de 2011.

Ha estat portaveu del Fòrum Universal de les Cultures de Barcelona. Responsable d’imatge, publicacions i exposicions del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació de la Generalitat de Catalunya, on va coordinar les campanyes de publicitat i informatives de l’Estatut de Catalunya.

Ha estat membre de la Junta de l’Associació Catalana d’Informadors de l’Administració Local.