A través del tràmit relacionat es pot confirmar la matrícula de l'Escola Municipal de Música per al curs 2025-2026, si esteu d'acord amb les dades que hi consten a l'esborrany de matrícula que se us ha facilitat.
En el cas que calgui modificar alguna d'aquestes dades de matrícula, aquest tràmit possibilita la sol·licitud de cita prèvia telefònica per clarificar aquests aspectes i finalitzar el procés de matriculació.
També es pot fer la renúncia de la matrícula.
En el cas de l’alumnat d'Iniciació caldrà fer aquest tràmit després del procés de selecció i assignació d'instrument. També hi ha la opció de fer la renúncia de la matrícula.
Tant en el tràmit d’elecció d’instrument com en el tràmit de confirmació, es demanarà el “Codi Matrícula Internet” que arribarà via SMS a la persona interessada.
Un cop inicieu una d’aquestes sol·licituds, l'assistent de tramitació us anirà conduint per diferents pantalles on se us demanarà que introduïu les dades necessàries per realitzar la tria d’instrument o per formalitzar la matrícula a l'Escola de Música.
No s'entendrà finalitzada la confirmació de matricula fins que no hagueu completat les següents fases de tramitació:
Persones que ja són alumnes de l'Escola Municipal de Música, que hauran rebut un codi SMS.
Per l’alumnat d’Iniciació:
Per a qualsevol dubte amb la tramitació electrònica us podeu posar en contacte mitjançant l'adreça de correu electrònic tramitacio@santfeliu.cat o bé al telèfon 93 685 80 01
Si teniu dubtes en relació a la matrícula, podeu escriure a l'adreça de correu electrònic escolademusica@santfeliu.cat