Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Inici
Mostrar panell d'identificació
Mostrar cercador global
Indicador

L'Observatori - Indicadors, dades i estudis

Enquesta de satisfacció

El grau de satisfacció en les atencions presencials el mesurem mitjançant les enquestes de satisfacció que s'ofereixen a les taules d'atenció. La persona atesa respon a dues preguntes, valorant cadascuna de l'1 (grau més baix) al 4 (grau més alt):

1. Hem resolt la seva consulta o gestió?

2. Com valora l'atenció rebuda per part del personal que l'ha atès?

  • Periodicitat: Anual
  • Font d'informació: Resultats estadístics de l'enquesta de satisfacció de l'OAC
  • Responsable: OAC Oficina d'Atenció Ciutadana
  • Càlcul: Mitjana aritmètica sobre el total d'observacions
  • Unitats:

Visualització i descàrrega de dades: