La llei 35/1994, de 23 de desembre, faculta els alcaldes i alcaldesses per celebrar matrimonis civils. Per determinar les condicions que regularan la celebració d'aquestes cerimònies, les clàusules que s'enumeren a continuació tenen com a finalitat assenyalar el procediment per a les persones que vulguin fer ús d'aquesta opció per a contraure matrimoni.
S'ha de demanar cita prèvia a l'Oficina del Registre Civil del municipi d'empadronament per lliurar la documentació necessària per iniciar l'Expedient de Matrimoni Civil. El dia de la cita els contraents han d'anar acompanyats de dos testimonis per formalitzar el tràmit.
El Registre Civil expedirà aquest mateix dia als contraents un justificant d'inici d'Expedient on hi constarà la data. El termini per celebrar la cerimònia no podrà ser abans d'un mes i no podrà excedir l'any a partir d'aquesta data.
Presentar l'imprès de sol·licitud signat amb la documentació adjunta necessària a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, o enviar-la per correu postal.
Qualsevol persona major d'edat o emancipada legalment, interessada en celebrar la cerimònia de matrimoni civil a l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.
Quan els contraents hagin obtingut el justificant d’inici d’Expedient del Registre Civil, s’hauran d’adreçar a l’Alcaldia trucant al 93 685 80 11 o enviant un correu electrònic a matrimonicivil@santfeliu.cat per tal de concretar la data i les condicions de celebració de la cerimònia.
Amb persones convidades flors i música:
Amb limitació del nombre de persones convidades (gratuït):