És la sol·licitud d’ajut en material i serveis digitals.
S’ofereixen els següents materials i serveis:
Des de l' 1 de març de 2018, aquest tràmit s'ha de fer obligatòriament per mitjans electrònics, de conformitat al que estableixen els articles 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques (pdf) i 38 de l’Ordenança Municipal de Transparència i Administració Electrònica (pdf), si el el dueu a terme en qualitat de:
En aquesta mateixa pàgina trobareu l'accés al tràmit en línia.
Seguiu aquest enllaç per saber els requisits necessaris per dur-lo a terme.
Durant la tramitació, en l’exposició de fets i motius, cal fer constar el següent:
En relació amb el projecte Programa Municipal Sant Feliu Innova de l’Àrea de Govern Obert i Serveis Generals de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, que impulsa l’ús de les noves tecnologies per a les entitats ciutadanes mitjançant serveis digitals que potencien l’alfabetització digital i l’ús d’Internet per les entitats.
I en la part de petició cal fer constar les opcions que es necessiten de les següents:
Associacions locals que estiguin inscrites al Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes
Els serveis d’assessorament i formació rebran resposta en un termini de 15 dies.
Pel que fa al lliurament de material informàtic, es centralitzaran diferents lliuraments en una o dues sessions anuals, segons disponibilitat de material.