Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
10/11/2024 20:43:09

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Tramitació electrònica
Tràmits, gestions i registre electrònic

Tramitació electrònica - Tràmits, gestions i registre electrònic

Dades informatives

Comunicació prèvia d'obres per a la rehabilitació puntual de façanes o envans pluvials amb bastides, ponts penjants, plataformes mòbils o elements auxiliars d'elevació sense ocupació de la via pública, ni afectació estructural de l'edifici

Comunicació prèvia d’obres per a la rehabilitació puntual de façanes o envans pluvials amb bastides, ponts penjants, plataformes mòbils o elements auxiliars d’elevació sense ocupació de la via pública, ni afectació estructural de l’edifici.

Com es fa?

  • Per internet:  mitjançant el tràmit electrònic que trobareu en aquesta mateixa pàgina. Caldrà introduir les dades i adjuntar la documentació que se us anirà demanant. Es generarà la liquidació i tindreu diverses opcions de pagament. Fins que no es faci efectiu el pagament de la taxa, o s'acrediti l'exempció, no es podrà continuar el tràmit, el qual finalitzarà quan, un cop signat, el sistema us retorni el formulari amb registre d'entrada i número d'expedient.
  • Presencialment: a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, presentant el formulari oficial que trobareu seguint aquest enllaç i aportant tota la documentació requerida, si no sou persona obligada a relacionar-se per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.
  • De qualsevol altra forma establerta en la legislació vigent en matèria de procediment administratiu comú.

Qui ho pot demanar?

Persones jurídiques o físiques majors d'edat, no necessàriament ha de ser propietària de l'immoble, o persona representant

Quan es pot fer?

S'ha de tramitar abans de començar l'obra.

Les obres es podran començar transcorreguts 10 dies hàbils des de la presentació de la comunicació prèvia a l’Ajuntament amb tota la documentació pertinent, sempre que no s’hagi informat a la persona interessada de cap deficiència.

El termini màxim per iniciar les obres és d’1 mes des de la seva presentació, i un termini màxim per finalitzar-les de 6 mesos. Aquests terminis poden ser prorrogats per la meitat si es comunica abans que hagin transcorregut i comportarà el pagament de les taxes corresponents.

Documentació que cal

Formulari emplenat i signat, adjuntant la següent documentació:

  • Memòria tècnica descriptiva de la definició de les obres a realitzar, amb explicació de què i com es portarà a terme, signada per tècnic/a competent.
  • Documentació gràfica suficient a escala 1/100 o 1/50 i acotat, per tal d’entendre i especificar les obres a executar.
  • En el cas de no presentar els documents visats, certificat de col·legiació del/la tècnic/a de les obres, si s’escau.
  • Pressupost de l’execució material amb definició de les partides i amidaments a desenvolupar.
  • Autorització signada pel President/a de la Comunitat o acta de l’acord comunitari, si s’escau.
  • Fotografies 10 x 15 cm en color de les parts on s’intervé.
  • Rebut de la taxa, si s'escau.
Tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
 
Salta a la part superior