Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
30/04/2025 18:45:10

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Tramitació electrònica
Tràmits, gestions i registre electrònic

Tramitació electrònica - Tràmits, gestions i registre electrònic

Dades informatives

Baixa d'activitats

Tramit FUE

Mitjançant la comunicació de baixa d’activitats la persona interessada posa en coneixement de l’Administració el cessament temporal o definitiu d’una activitat econòmica, (excepte habitatges d'ús turístic).

L'article 36.3 Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l'activitat econòmica, estableix l'obligació de comunicar a l'Administració  el cessament de l’activitat per baixa voluntària.

Com es fa?

Electrònicament, mitjançant el tràmit que trobareu en aquesta mateixa pàgina.

Haureu de fer constar el nom de la persona titular, el tipus d'activitat, el nom de l'establiment i la ubicació: nom del carrer o plaça, número i local.

Qui ho pot demanar?

La persona física o jurídica titular de l'activitat o representant legal.

Quan es pot fer?

Es pot presentar en qualsevol moment un cop hagi cessat l'activitat.

Documentació que cal

Per  aquelles activitats amb efectes sobre les persones o el medi ambient, cal l'acreditació de les mesures preses per evitar qualsevol risc de contaminació i per minimitzar la incidència ambiental.

Termini de resolució

No hi ha resolució.

Les comunicacions presentades d’acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada a l’Ajuntament , moment a partir del qual es perd l’eficàcia de l’activitat i aquesta deixa d’estar afectada per la normativa de compliment.

La presentació de la comunicació faculta l’Administració per verificar la conformitat de les dades especificades.

Sentit del silenci administratiu

No opera

Altra informació d'interès

L’ objectiu, quan una activitat finalitza la seva vida, sigui per baixa voluntària, per revocació o per caducitat, cal evitar que deixi petjada, i per tant cal:

  • La Reposició de la realitat física: rètols, guals, i altres elements al servei de l’activitat.
  • La Descontaminació del sòl, si escau.
  • La Devolució de fiances si n’hagués.

Altrament, si en la revisió del compliment dels requisits formals i/o materials de la comunicació es detecta una inexactitud, falsedat o omissió de qualsevol dada o manca de documentació necessària per a la baixa de l’activitat, es podrà iniciar un procediment d’esmena, sens perjudici de la incoació del procediment sancionador corresponent.

Tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
 
Salta a la part superior