La Carpeta ciutadana és un servei que permet visualitzar la informació referida a les dades i tramitacions sorgides de la relació de la ciutadania amb l'Ajuntament. A la carpeta ciutadana trobareu:
Dades del Padró municipal d'habitants.
Dades del cens electoral.
Sol·licituds adreçades al registre d'entrada de l'Ajuntament.
Comunicacions i notificacions administratives que heu rebut de l'Ajuntament.
Expedients.
Els rebuts.
Dades cadastrals dels béns immobles.
Dades dels vehicles.
Inscripcions a activitats, cursos i publicacions municipals.
Cites i assistència altres esdeveniments d'agenda.
El Meu Espai. Accés a tots els meus tràmits de les administracions catalanes
Per accedir a la carpeta i poder visualitzar el seu contingut, únicament cal identificar-se amb el DNI electrònic, idCat o un altre certificat digital admès per CATcert.
Si teniu qualsevol dubte de com accedir a les carpetes amb certificat digital, ja sigui per web d'escriptori o dispositiu mòbil, consulteu la pàgina de suport " Requisits tècnics per a l'ús de certificat digital" o poseu-vos en contacte amb la bústia de suport de la Seu electrònica.
Si ja disposeu d'identificació electrònica feu clic en "Tinc certificat" , en l’apartat "Identificació" .