Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
22/09/2026 18:04:10

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Informació

Informació

1756 - Alteracions cadastrals

  • Àmbit gestor:
    • Tecnologies i Gestió del Coneixement
  • Objecte:
    • Recull la documentació en relació a les modificacions d'aquest registre fiscal de béns immobles de naturalesa rústica i urbana situats en el terme municipal. Serveix de base per calcular l'import de l'IBI.
  • Categories de les dades:
    • Dades identificatives
    • Dades tributàries o econòmico-financeres
    • Dades acadèmiques i professionals (treball/comercial)
  • Cessions de dades (a més de jutjats i tribunals):
    • -Cadastre
  • Codi expedient:
    • T221
  • Conservació de les dades:
    • Les dades s'eliminaran o conservaran en els terminis previstos a les taules d'avaluació documental (TAAD), aprovades per la Comissió Nacional d'Accés Avaluació i Tria Documenta i les resolucions i dictàmens de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)
  • Paraules clau:
    • alteracions alteraciones cadastrals catastrales cadastres catastros valors valores bens bienes immobles inmuebles urbans urbanos rustics rusticos censos registres registros inventaris inventarios construccions construcciones edificis edificios terrenys terrenos equipaments equipamientos comprovacions comprobaciones immobiliaris inmobiliarios inscripcions inscripciones impostos impuestos IBI
  • Licitud tractament (art61 RGPD):
    • El compliment d'obligacions legals
  • Mandat:
    • Conservació permanent en tant no hi ha dictàmens ni TAAD
  • Norma o base legal habilitant :
    • La norma habilitant és la llei 39/15 a excepció de que l'interessat manifesti la seva oposició de manera explicita
  • Normativa:
    • Real Decret legislatiu 1/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la llei de Cadastre Immobiliari

  • Persones afectades pel tractament:
    • Contribuents
  • Sistema de tractament :
    • Extranet Cadastre
  • Transferències internacionals :
    • No hi ha transferència internacional de dades.
  • Vocabulari controlat Sistema d'Informació Administrativa (SIA):
    • 30- Recaudación

Tornar al cercador de sèries

Salta a la part superior