Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
21/08/2018 20:28:34

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Catàleg de tràmits

Seu electrònica - Catàleg de tràmits

Obligatorietat mitjans telemàtics

Nota important

A partir del dia 1 de març de 2018, si el tràmit administratiu que us cal realitzar, el dueu a terme en qualitat de:

  • Persona jurídica (qualsevol)
  • Entitat sense personalitat jurídica (AAVV, comunitats de propietaris...)
  • Professionals col·legiats (notaris, registradors de propietat i mercantils, arquitectes, enginyers, advocats...)
  • Beneficiaris de subvencions atorgades per l’Ajuntament
  • Treballador o treballadora autònom.
  • Representant d’algun dels subjectes abans esmentats.

Heu de fer-lo obligatòriament per mitjans electrònics, de conformitat al que estableixen els articles 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques (pdf) i 38 de l’Ordenança Municipal de Transparència i Administració Electrònica (pdf).

En aquesta mateixa pàgina trobareu un enllaç al tràmit electrònic.

Seguiu aquest enllaç per saber els requisits necessaris per dur-lo a terme.

Dades informatives

Informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats (compatibilitat urbanística)

És l'informe previ en el qual l’Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l’activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.

S’haurà de sol·licitar preceptivament en els supòsits legalment previstos

Qui ho pot demanar?

La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.

Quan es pot fer?

Es pot presentar en qualsevol moment, de manera previa a l’inici de l’activitat i a la presentació de la sol·licitud o comunicació prèvia corresponent.

Documentació que cal

  1. Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat.
  2. Plànol de l'emplaçament de l'activitat projectada que permeti una identificació indubtable de la finca.
  3. Memòria descriptiva de l’activitat projectada que expliqui la seva naturalesa i les seves característiques principals, amb determinació de les necessitats d’ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l’activitat respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals.
  4. En els casos d’activitats subjectes a la legislació d’accidents greus o que tenen algunes de les substàncies químiques o categoria de substàncies tòxiques o molt tòxiques incloses en aquesta legislació d’accidents greus, de conformitat amb els llindars que estableix la normativa de seguretat industrial, la sol·licitud ha de contenir la informació que requereixi aquesta legislació, en especial la Llei 12/2008 i el Reglament que la desenvolupa, en relació a l’anàlisi quantitatiu del risc, d’acord amb les instruccions dictades per la Agència Catalana de Seguretat Industrial.
  5. En cas d’actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.

Requisits previs

Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.

Termini de resolució

El termini per resoldre la petició d’informe urbanístic és d’un mes.

En els supòsits en què aquest s’ha d’emetre en la comunicació prèvia, el termini és de vint dies.

Sentit del silenci administratiu

Continua la tramitació dels procediments als quals es vincula, sens perjudici que no es podran adquirir per silenci administratiu facultats o drets contraris a l’ordenament jurídic.

Preus

Ordenança fiscal núm. 9: Annex de taxa per la prestació dels serveis d'intervenció integral de l'administració municipal en les activitats i instal·lacions. Certificat de compatibilitat del projecte amb el planejament urbanístic.

Altra informació d'interès

La resolució establirà, a tenor de les circumstàncies concretes de l’activitat, el termini de caducitat de l’informe, que serà d’un mínim de sis mesos i un màxim de dos anys, transcorregut el qual caldrà tornar-lo a demanar.

Tramitació en línia

TítoldataIniciTramitaciodataFiTramitaciodates
Informe urbanístic associat a la tramitació d'activitatsAmb autenticacióAmb signatura electrònicatramitar

Llocs on es pot realitzar presencialment