Últimes notícies

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
30/04/2025 19:02:14

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Sant Feliu Innova
Innovació i emprenedoria digital

Yuzz Sant Feliu i Yuzz Sant Cugat trien els millors pitch dels seus companys

14/04/2016
Lectures: 5770
Yuzz Sant Feliu i Yuzz Sant Cugat trien els millors pitch dels seus companys

Els yuzzers han afrontat aquest mes el seu segon repte: el concurs de pitch, en el que han de presentar la seva idea. I, de nou, per a seleccionar els millors, es van reunir amb els seus companys de Yuzz Sant Cugat per a la valoració conjunta de projectes. 

Des que va començar el programa Yuzz a Sant Feliu, els nostres yuzzers s'han agermanat amb els de Sant Cugat per a realitzar activitats conjuntes. I, per tercera vegada, van decidir seleccionar els pitchs que representarien a ambdòs centres mitjançant una votació conjunta.

Així, el 4 d'abril els participants i coordinadors dels respectius centres es van reunir a l'Ajuntament de Sant Cugat, on també hi van tornar a ser  els organitzadors del festival Creatus Dominus, que un any més col·laboren amb Yuzz, oferint als joves emprenedors la possibilitat d'aparèixer a l'aparador del seu mercat d'idees, on podrán donar a conèixer els seus projectes i fer networking.

Tots els assistents van poder votar i conèixer tots els projectes amb pitch dels dos centres yuzz. El resultat? Per part de Sant Feliu, es va seleccionar el projecte "Cubzzle", un videojoc interactiu de 3HappyTiggers, i el projecte "FiftUp", una aplicació de vídeos efímers de 15 segons. I, per part de Sant Cugat els projectes escollits van ser "PumpIT", una millora en les anaítiques clíniques, i "Wavee". una nova xarxa social professional. 

També es van escollir projectes de tots dos centres per a participar a la nova edició del festival de creativitat "Creatus Dominus". En aquesta cas els projectes escollits van ser Cubzzle i Celsius, per part de Sant Feliu, i PumpIt, Wavee i Bioo, per part de Sant Cugat.  

De tots els pitch presentats arreu d'Espanya, la fundació CISE en seleccionarà 10 que tindran l'oportunitat d'exposar els seus projectes de manera presencial dins l'espai "10UPCorners" durant la Trobada Nacional Yuzz.  

Els videos seleccionats a tots els centres yuzz els podeu consultar al canal de Youtube de Yuzz. Aquí us deixem els dos vídeos de projectes de Sant Feliu seleccionats:

Els desitgem molta sort!

Endavant, yuzzers!

El Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE), amb el suport i mecenatge de División Global Santander Universidades del Banc Santander, promou el programa YUZZ "Jóvenes con Ideas" amb la col·laboració local de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.

Comparteix
Salta a la part superior