Les obres del soterrament continuen avançant en la seva fase final. Un cop finalitzada l'excavació del túnel, es preveu que durant la primera setmana d'octubre es reobri el trànsit del carrer de Riera Pahissa, fet que permetrà millorar la circulació de la zona.
Arran de la celebració de la Festa de Tardor, del 8 al 12 d'octubre, hi haurà una sèrie d'afectacions sobre el transport públic i altres serveis de mobilitat. Informem dels talls i desviaments.
Les obres del soterrament continuen avançant en la seva fase final. Un cop finalitzada l'excavació del túnel, aquest dijous, 8 d'octubre, s'ha reobert el trànsit del carrer de Riera Pahissa, fet que permet millorar la circulació de la zona.
Aquest divendres, 23 d'octubre, s'iniciarà l'execució de l'asfaltatge de la carretera de la Sànson, tant a la zona d'obres com a la cruïlla amb el carrer de la Constitució.
L'aparcament de l'antic camp de futbol situat a la Rambla Marquesa de Castellbell estarà fora de servei a partir del dimarts, 27 d'octubre, al vespre i durant el dimecres 28 amb motiu de treballs de manteniment del paviment.