Exposicions al Palau Falguera
El Palau Falguera disposa de dues sales d'exposicions principals i una sala annexa per a petites instal·lacions. Aquests espais acullen diferents mostres artístiques i divulgatives, preferentment impulsades per artistes locals i entitats i associacions del municipi.
Vinculat al calendari d’esdeveniments culturals locals, la sala d’exposicions acull tots els anys exposicions col·lectives dedicades a mostrar els treballs del gran planter d’artistes plàstics del municipi, així com l'activitat de diverses entitats. L'horari de les exposicions durant tot l'any és de 18 a 20 h, de dijous a dissabtes, i d'11 a 14 h tots els diumenges i festius.
Si esteu interessats en fer una exposició al Palau Falguera podeu dirigir-vos al Departament de Cultura de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.
|
|
Del 10 al 27 de setembre Mostra del taller d'Art, dibuix i pintura de l'Ateneu Treballs dels alumnes adults del taller dirigit per Rafael Plaza Horari de visites: de 18 a 20 h, de dijous a dissabtes, i d'11 a 14 h els diumenges i festius. Inauguració el dijous 10, a les 18:30 h Organitza: Taller d'art de l'Ateneu |
|
|