Exposicions al Palau Falguera
El Palau Falguera disposa de dues sales d'exposicions principals i una sala annexa per a petites instal·lacions. Aquests espais acullen diferents mostres artístiques i divulgatives, preferentment impulsades per artistes locals i entitats i associacions del municipi.
Vinculat al calendari d’esdeveniments culturals locals, la sala d’exposicions acull tots els anys exposicions col·lectives dedicades a mostrar els treballs del gran planter d’artistes plàstics del municipi, així com l'activitat de diverses entitats. L'horari de les exposicions durant tot l'any és de 18 a 20 h, de dimarts a dissabtes, i d'11 a 14 h tots els diumenges i festius.
Si esteu interessats en fer una exposició al Palau Falguera podeu dirigir-vos al Departament de Cultura de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.
|
Del divendres 14 al diumenge 30 de març "SALÓ DE PRIMAVERA CERCLE DE BELLES ARTS, COMMEMORACIÓ DEL 50è PREMI DE POESIA MARTÍ DOT" (1ª planta sala exposicions Palau Falguera, inauguració divendres 14, 19 h) Horaris: de dijous a dissabte, 18 a 20 h, diumenges i festius, d'11 a 14 h |
|
|
|
Del dilluns 17 al divendres 28 de març "Entre Radio Juventud i el botellón. La poètica del pas del temps", instal·lació de Roger Romagosa Lloc: Centre Cívic Mas Lluí Horaris: de dilluns a divendres, de 17 a 20 h |
|
|
|
Fins el 29 de març Poemaris guanyadors del Premi Martí Dot de poesia Lloc: Vestíbul Biblioteca Montserrat Roig |
|
|