Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
30/04/2025 10:13:15

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Informació d'interès

Informació d'interès

En aquest apartat trobaràs els enllaços d'interès organitzats per facilitar-te l'accés a la informació més rellevant per al teu projecte. Els enllaços estan distribuïts en tres seccions principals: Tràmits per obrir un negoci, Ajuts i subvencions, i Normativa. Això t'ajudarà a trobar de manera ràpida la informació necessària per iniciar el teu projecte empresarial, obtenir els ajuts disponibles i conèixer les normatives que has de complir.

Una de les bonificacions vigents és la bonificació del 90% de la quota de la taxa municipal per l’obertura d’activitats, en locals buits ubicats en els barris vulnerables (La Salut i Can Calders), sempre que tinguin una superfície igual o inferior a 150 m2.

Si vols més informació o atenció personalitzada, pots adreçar-te a l'Oficina d'Atenció Empresarial de l’Ajuntament, que té com a objectiu facilitar l'activitat econòmica d'empreses, comerços, persones autònomes i emprenedores de xla ciutat.

Dades informatives

Carnet blau

És un carnet de descompte sobre el preu de les activitats culturals i esportives municipals, de la Piscina de l’Escorxador, del Complex de piscines, de les activitats del Programa municipal de la Gent Gran. També dóna accés al servei de podologia que es presta en el Casal municipal de la Gent Gran.

Com es fa?

  • En línia a través del tràmit que trobareu en aquesta pàgina.
  • Presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
  • De qualsevol altra forma establerta en la legislació vigent en matèria de procediment administratiu comú.

Qui ho pot demanar?

Les persones empadronades a Sant Feliu de Llobregat que a més:

  • Hagin complert els 60 anys, independentment que siguin pensionistes o no.
  • Pensionistes d'invalidesa o viduïtat, a partir dels 55 anys.
  • Persones amb una discapacitat, igual o superior al 33%.

Documentació que cal

No cal portar cap sol·licitud, es generarà des de la pròpia Oficina d'Atenció Ciutadana

L’Ajuntament, en compliment de la normativa vigent en matèria de procediment administratiu, consultarà les dades referents al compliment de les condicions indicades en aquesta sol·licitud, per tant NO caldrà aportar documentació. Tanmateix us podeu oposar a aquesta consulta, en aquest cas:

  • Les persones pensionistes de més de 55 anys, han de presentar document expedit per l'Institut Nacional de la Seguretat Social, que acrediti aquesta condició.
  • Les persones menors de 60 anys amb una discapacitat igual o superior al 33% han de presentar document que acrediti del grau de discapacitat emès per la Generalitat de Catalunya o de la Targeta acreditativa de la discapacitat o document de l'Institut Nacional de la Seguretat Social que acrediti la condició de pensionista per incapacitat permanent en el grau de total, absoluta o gran invalidesa.

Altra informació d'interès

El carnet blau, sempre s'ha de dur juntament amb el document d'identitat (DNI/NIF/Passaport)

Els carnets blaus municipals s’hauran de recollir, a  la recepció de Can Ricart, transcorreguts 15 dies hàbils de la seva presentació al registre general de l’Ajuntament.
És necessari la presentació del document original de DNI/NIF o passaport per poder-ho recollir.
Les sol·licituds presentades, des de l’1 de juliol fins el 31 d’agost, s’hauran de recollir un mes després de la seva presentació.
 

Tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
 
Llocs on es pot realitzar presencialment
Salta a la part superior