 Amb aquest mapa teniu l'oportunitat de cercar i consultar la ubicació de les activitats que es duran a terme durant la Festa de Tardor. Les activitats estan exposades segons el dia durant el que es realitzen, d'aquesta manera podreu seleccionar el dia que us interessi consultar. Aquesta selecció s'aconsegueix, fent click amb el botó esquerre al desplegable "Dia: Dimecres 11". Una vegada, hagueu escollit el dia, fent clic amb el botó esquerre del ratolí, sobre la ubicació de l'activitat en el plànol, podreu veure la informació referent a aquesta: - Nom de l'activitat.
- Dia.
- Hora d'inici.
- Ubicació.
A més a més, si voleu saber el recorregut d'una de les activitats, només heu d'activar la capa anomenada "Recorreguts activitats" fent click al checkbox situat al costat del nom. Una vegada activada aquesta capa, també teniu disponible informació sobre el recorregut: - Nom de l'activitat.
- Punt d'inici.
- Punt final del recorregut.
Per finalitzar, si el que es vol és cercar una activitat concreta, al panell de l'esquerra "CERCAR" es troba un cercador on es pot buscar per activitat i per dia. |