Des de l'1 de setembre viatjar en les línies urbanes de Sant Feliu amb els abonaments T-usual i T-jove costarà la meitat. Així ho estableix l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) que ha complementat, en el cas dels títols integrats més recurrents, amb un 20% addicional la reducció del 30% ja contemplada en el Reial Decret llei 11/2022.
Així, fins al 31 de desembre les persones usuàries de les línies urbanes i interurbanes podran adquirir els abonaments mensuals (T-usual) i trimestrals per a joves menors de 25 anys (T-jove) a meitat de preu, una mesura que també inclou les versions per a famílies monoparentals i nombroses, i el títol per a persones en situació d'atur. Pel que fa al títol per a persones usuàries menys habituals (la T-casual) no s'aplicarà el descompte complementari, i tindrà el descompte del 30% contemplat pel Decret Llei.

L'ATM estableix també en les seves mesures la modificació de la caducitat dels títols adquirits durant 2022, que seran vàlids fins al 15 de gener de 2023, a excepció de la targeta T-16 i la targeta T-verda, que tenen la seva pròpia caducitat. Els títols adquirits durant l'any 2022 i sense començar a utilitzar (ja siguin amb tarifes de gener o de setembre de 2022) es podran bescanviar per títols de la mateixa classe de l'any 2023 des de l'1 de gener fins al 31 de març de 2023, abonant-ne la diferència de preu si s'escau.
Els bitllets de Rodalies Renfe són gratuïts
Des de l'1 de setembre i fins al 31 de desembre, els bitllets de Rodalies Renfe de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona són gratuïts i la majoria dels títols multiviatge de l'Àrea Metropolitana de Barcelona tenen una rebaixa. L'objectiu d'aquestes mesures és ajudar la ciutadania a superar el moment d'encariments de preus derivat de la guerra a Ucraïna i alhora fomentar el transport públic per millorar la sostenibilitat i la dependència energètica.