El Casal Municipal de la Gent Gran va acollir el dimarts 29 d'abril l'acte de lliurament dels premis del 29è Concurs Literari de Sant Jordi i la presentació del llibre amb els contes i poesies guanyadores de l'edició anterior.
El concurs, adreçat als alumnes de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius de Sant Feliu, ha comptat amb la participació de més de 2.000 alumnes dels 13 centres públics i concertats de la ciutat, en les diferents modalitats de poesia i conte del certamen. Del total de treballs realitzats pels alumnes, cada escola n'ha fet una selecció, que són els que el jurat ha valorat. En total, han estat 358 treballs, dels quals 226 són contes i 132 són poesies. Dels alumnes de primària s'han triat un total de 248 treballs, mentre que de la ESO i batxillerat, 110.
El concurs Literari de Sant Jordi té per objectiu promoure la creació literària entre els infants i joves de la ciutat i fomentar els hàbits de lectura, així com potenciar la tradició catalana de la diada de Sant Jordi.
El jurat del certamen està format per mestres de tots els centres educatius de la ciutat i del Consorci de Normalització Lingüística (Servei Local de català) i també membres de la Biblioteca Montserrat Roig.
Consulteu en l'arxiu adjunt el noms dels guanyadors i guanyadores del certamen.