Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
12/05/2025 19:45:34

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
Comunicació

L'Ajuntament habilita la videoatenció com a nou canal d'informació i tramitació

24/02/2023
Lectures: 2140
L'Ajuntament habilita la videoatenció com a nou canal d'informació i tramitació

L'Oficina d'atenció ciutadana (OAC) ofereix un nou canal de relació amb la ciutadania mitjançant el qual  les persones usuàries poden obtenir informació, assistència i realitzar tràmits, des de qualsevol lloc, a través d'un ordinador o altres dispositius mòbils amb accés a internet, sense necessitat d'instal·lar cap programari.

Per accedir al servei de videoatenció la persona interessada ha de concertar cita prèvia trucant al telèfon 93 685 80 01, o bé a través del següent enllaç.

El dia abans de la cita rebrà un correu electrònic amb totes les instruccions, així com un missatge via WhatsApp amb el que podrà interactuar per, arribat el cas, rebre assistència. En cas que el tràmit a realitzar requereixi algun tipus de documentació, es recomana que s'aporti prèviament, seguint les instruccions rebudes. Durant la cita, i una vegada s'hagi identificat amb el seu DNI, la persona interessada podrà interactuar amb l'equip d'especialistes que facilitaran informació i l'acompanyaran en temps real durant la tramitació. A més, podrà descarregar-se la documentació que s'hagi compartit durant el dia de la cita.

Solucions més accessibles

El nou servei de videoatenció se suma a d'altres sistemes que l'Ajuntament ha implementat en l'Oficina d'Atenció Ciutadana per facilitar la tramitació electrònica. Un d'aquests és el servei de suport i acompanyament telefònic, que permet superar esculls com l'idioma o les dificultats auditives. Per accedir a aquest servei, disponible de dilluns a divendres hàbils de 8 a 20 h, es pot trucar al telèfon 93 685 80 01. També es pot escollir la modalitat TRUCA'M completant el següent formulari que permet a la persona interessada demanar directament que es posin en contacte amb ella en la franja horària seleccionada

En cas de necessitar ajuda en la tramitació electrònica en un idioma diferent al català o al castellà, la ciutadania pot descarregar-se l'aplicació gratuïta Platoon, disponible per a telèfons mòbils Android i també per a terminals Apple amb iOS. Aquesta solució tecnològica permet la traducció simultània en fins a 49 idiomes durant les trucades telefòniques, garantint converses fluïdes entre les persones especialistes en atenció ciutadana i els i les usuàries.

La cartera de serveis es completa amb l'aplicació gratuïta SVisual, adreçada a persones amb dificultats auditives o sordmudes. A través d'aquesta eina la ciutadania pot contactar per videotrucada a través d'una persona intèrpret de llenguatge de signes, que alhora estarà connectada amb l'Ajuntament per indicar el que aquesta necessita.

Comparteix
Salta a la part superior