Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
26/05/2025 01:57:19

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
Comunicació

Visita institucional de la consellera d'Interior de la Generalitat a Sant Feliu

23/05/2025
Lectures: 256
Visita institucional de la consellera d'Interior de la Generalitat a Sant Feliu

La consellera d'Interior i Seguretat Pública de la Generalitat de Catalunya, Núria Parlon, ha visitat aquest divendres, 23 de maig, l'Ajuntament de Sant Feliu. A la sala Camprubí, la consellera ha signat al Llibre d'Honor de la ciutat acompanyada de l'alcaldessa, Lourdes Borrell, i ha mantingut una reunió privada i una sessió de treball amb membres del govern municipal, la conselleria d'Interior, la policia local i Mossos d'Esquadra per "avaluar els reptes de ciutat i analitzar les dades d'interès en matèria de seguretat".

A la reunió hi han participat, a més de la consellera i l'alcaldessa, els regidors i membres de la Junta de Govern Local Jaume Manyoses i Ivan Martin; el director dels Serveis Territorials d'Interior i Seguretat Pública a Barcelona, Albert Vilatarsana; el director general de la Policia, Josep Lluís Trapero; l'inspector cap de l'Àrea Bàsica Policial de Sant Feliu, Jordi Gómez Felices, i el sotsinspector de la Policia Local de Sant Feliu, Antonio Moreno

Durant la reunió, "una manera de poder copsar i parlar de les necessitats de la nostra ciutat i de les noves oportunitats fruit del soterrament", explicava Borrell, alcaldessa i consellera han tractat el futur trasllat de la seu dels Bombers a la ciutat en el marc del nou planejament urbà. Segons Parlon "la seu dels Bombers de Sant Feliu s'ha d'ampliar perquè no només dona servei a la ciutat sinó també a altres municipis de la comarca".

Amb els responsables policials també han compartit dades relatives a la seguretat, i tant Borrell com Parlon han afirmat que Sant Feliu és un municipi segur. "Hi ha pocs fets delictius, però sí que hi ha problemàtiques puntuals que s'han de tractar i coordinar", explicava la consellera. La visita ha finalitzat amb una foto protocol·lària a les portes de l'Ajuntament.

Comparteix
Salta a la part superior