Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
09/08/2020 08:20:08

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Directori de Serveis
De l'A a la Z

Directori de Serveis - De l'A a la Z

Dades informatives

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Provisionalment, amb motiu de les obres de reforma de l’edifici de l’Ajuntament, a partir del 10 d'agost de 2020 l’Oficina d’Atenció Ciutadana es trasllada al Casal Can Ricart (plaça Lluis companys, 1)

L’Oficina d’Atenció Ciutadana té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.

Ofereix un servei integral d'atenció personalitzada a la ciutadania de primer nivell, per qualsevol canal: presencial, telefònic o telemàtic.

Es gestionen de forma immediata i completa diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics. 

Està integrada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic i capacitades per atendre les diferents problemàtiques que tenen relació amb l'administració municipal.

Serveis que ofereix i canals d’accés:

Atenció presencial:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Registre de documentació d’entrada.
  • Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
  • Realització de processos sencers senzills (ocupacions de via pública, assabentats d’obres, cites prèvies, etc.).
  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants.
  • Expedició de certificats de signatura electrònica Idcat.
  • Certificats de bens immobles.
  • Cobraments de liquidacions  per passarel·la amb targeta bancària.
  • Suport puntual i orientació a la ciutadania en la tramitació electrònica a través dels ordinadors destinats al públic).
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits amb altres administracions.
  • Comunicació telemàtica dels canvis de domicilis a organismes oficials.

Atenció telefònica (línies i serveis):

93 685 80 01 o 010 (si es truca dins el terme municipal de Sant Feliu):

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Cites prèvies.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Atenció a consultes de l’estat de tramitació dels expedients.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits amb altes administracions.

Els serveis oferts en aquestes línies també estan disponibles en el web municipal.

93 685 80 00 (centraleta).

Atenció telemàtica:

  • Recepció i gestió dels correus electrònics de la ciutadania: oac@santfeliu.cat i ajuntament@santfeliu.cat
  • Recepció i canalització de les sol·licituds i tràmits electrònics.
Horari

De dilluns a divendres, de 8 a 20 h

Estiu 2020:

  • Juliol: presencialment, de dilluns a divendres, de 8 a 14 h, amb cita prèvia, telefònicament, de 8 a 20 h al telèfon 936858001
  • Agost: de dilluns a divendres, de 8 a 14 h
Telèfon
936858001

Llocs on es realitza