Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
10/12/2024 15:24:10

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Directori de Serveis
Oficines d'atenció i informació

Directori de Serveis - Oficines d'atenció i informació

Dades informatives

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

L’Oficina d’Atenció Ciutadana té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament, oferint un servei integral d'atenció personalitzada multicanal.

Horari

Atenció presencial

Plaça de la Vila, 1. 08980 Sant Feliu de Llobregat

De dilluns a divendres, no festius, de 8 a 20 hores.

Atenció telefònica

Trucant al telèfon 93 685 80 01

De dilluns a divendres, no festius, de 8 a 20 hores.

Videoatenció amb cita prèvia

Segons agenda programada.

 

Important:

Del 20 de desembre de 2024 al 3 de gener de 2025, ambdós inclosos, el nostre horari d'atenció serà de dilluns a divendres, no festius, de 8 a 14 hores .

El servei d'acompanyament en la tramitació electrònica atendrà al telèfon 936858001 tot el període en l'horari habitual, de dilluns a divendres, no festius, de 8 a 20 hores, exceptuant els dies 24 i 31 de desembre en que l'horari d'atenció serà de 8 a 15 hores.
.

Telèfon
936858001
Més informació:

Atenció presencial:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Funcions d’assistència en matèria de Registres.
  • Registre de documentació d’entrada.
  • Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
  • Realització de processos sencers (ocupacions de via pública, assabentats d’obres, cites prèvies, etc.) i iniciació d'altres.
  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants.
  • Expedició de certificats de signatura electrònica Idcat.
  • Certificats de bens immobles.
  • Cobraments de liquidacions  per passarel·la amb targeta bancària.
  • Suport i orientació a la ciutadania en la tramitació electrònica a través dels ordinadors destinats al públic.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits amb altres administracions.

Atenció telefònica:

93 685 80 00 (centraleta) - 93 685 80 01 (informació)

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Realització de tràmits que no requereixen signatura expressa.
  • Suport i acompanyament  a la tramitació electrònica
  • Cites prèvies.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Atenció a consultes de l’estat de tramitació dels expedients.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits amb altes administracions.

Atenció telemàtica:

  • Recepció i gestió dels correus electrònics de la ciutadania: oac@santfeliu.cat i ajuntament@santfeliu.cat
  • Recepció i canalització de les sol·licituds i tràmits electrònics disponibles en el catàleg de tràmits del web municipal.

Atenció per videoatenció:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Suport i acompanyament en la tramitació electrònica.
  • Gestió d’empadronaments i lliurament de volants.
Salta a la part superior