Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
23/10/2020 23:54:23

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Directori de Serveis
Oficines d'atenció i informació

Directori de Serveis - Oficines d'atenció i informació

Dades informatives

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Provisionalment, amb motiu de les obres de reforma de l’edifici de l’Ajuntament, l’Oficina d’Atenció Ciutadana està al Casal Can Ricart.

  • L’Oficina d’Atenció Ciutadana té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.
  • Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registres.
  • Ofereix un servei integral d'atenció personalitzada a la ciutadania, per qualsevol canal: presencial, telefònic o telemàtic.
  • Es gestionen de forma immediata i completa diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics. 
  • Està integrada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic i capacitades per atendre les diferents problemàtiques que tenen relació amb l'administració municipal.

Serveis que ofereix, canals d’accés i horaris:

Atenció presencial amb cita prèvia:

De dilluns a divendres no festius 8 a 20 hores, excepte en el mes d’agost i períodes puntuals prèviament anunciats, que serà de 8 a 14 hores:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Registre de documentació d’entrada.
  • Obertura d’expedients dels quals l’OAC té delegades la competència i requeriments de documentació quan cal.
  • Realització de processos sencers senzills (ocupacions de via pública, assabentats d’obres, cites prèvies, etc.).
  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants.
  • Expedició de certificats de signatura electrònica Idcat.
  • Certificats de bens immobles.
  • Cobraments de liquidacions  per passarel·la amb targeta bancària.
  • Suport puntual i orientació a la ciutadania en la tramitació electrònica a través dels ordinadors destinats al públic).
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits amb altres administracions.
  • Comunicació telemàtica dels canvis de domicilis a organismes oficials.

Atenció telefònica:

De dilluns a divendres no festius 8 a 20 hores, excepte en el mes d’agost i períodes puntuals prèviament anunciats, que serà de 8 a 14 hores: 93 685 80 01 o 010 si es truca dins el terme municipal de Sant Feliu:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
  • Realització de tràmits que no requereixen signatura expressa.
  • Suport i acompanyament  a la tramitació electrònica
  • Cites prèvies.
  • Recepció i canalització de queixes i suggeriments.
  • Atenció a consultes de l’estat de tramitació dels expedients.
  • Orientació a la ciutadania de tràmits amb altes administracions.

Els serveis oferts en aquestes línies també estan disponibles en el web municipal.

93 685 80 00 (centraleta).

Atenció telemàtica:

  • Recepció i gestió dels correus electrònics de la ciutadania: oac@santfeliu.cat i ajuntament@santfeliu.cat
  • Recepció i canalització de les sol·licituds i tràmits electrònics.

Llocs on es realitza