Programes Integrals 2016. (Garantia Juvenil)
Calendari primer semestre:
Febrer : Fase de pre-inscripcions i selecció de participants
Març: Sessions d'orientació, disseny d'itinerari i esdeveniments socials.
Abril: Sessions de competències i habilitats transversals
Maig: Inici Formació Atenció al Client i Comunicació 2.0
Acció formativa: Atenció al client/usuari. Comunicació 2.0
Durada de l'acció formativa: 320 hores.
- INICI: 2 de maig de 2016
- FINALITZACIÓ: 21 de juliol de 2016
- LLOC DE REALITZACIÓ: Aula Sant Feliu
Continguts:
Mòdul 1-Informació i atenció al client/consumidor/usuari (120h)
- Gestió de l'atenció al client/consumidor
- Tècniques d'informació i atenció al client/consumidor
Mòdul 2-Organització d'un sistema d'informació i consum (120h)
- Sistemes d'informació i bases de dades de consum
- Documentació i informes de consum
Mòdul 3-Comunicació i venda 2.0 (40h)
- Xarxes de comunicació i difusió 2.0
- Tècniques i portals de venta on-line
- Llenguatge comunicatiu
- Pla de màrqueting digital
- Marca personal digital
Mòdul de pràctiques professionals no laborals d'atenció al client/consumidor/usuari (40 hores)
També es duran a terme càpsules de:
- Sensibilització sobre el Medi Ambient
- Igualtat de Gènere i Oportunitats
- Tècniques de Recerca de feina, Innovació en el disseny del CV
- Tècniques per a una millor entrevista, Preparació del Speach.
Persones destinatàries:
- Joves aturats entre 20 i 29 anys d'edat
- Inscrits a Garantia Juvenil i al Servei d'Ocupació de Catalunya
- Amb nivell acadèmic de Batxiller o equivalents, Proves d'Accés a CFGS, CP nivell 3, CP nivell 2 mateixa família professional i si no disposen d'aquests requisits es podran realitzar proves d'accés específiques.
Preinscripció oberta
Informació: Aula Sant Feliu
Tel. 93 685 08 98
A/e: antolibg@santfeliu.cat