Especificació dels documents
Els documents lliurats hauran de complir amb les següents especificacions:
Noms dels plànols
Els plànols han de seguir l’estructura i la nomenclatura reflectida en l'annex BMA_00_COO_AIR_XLSX16_Nomenclatura Planols.
Caràtula
Tots els plànols hauran d'incorporar el caixetí que es troba en l'annex BMA_00_COO_AIR_RVT19_Caratula. o BMA_00_COO_AIR_DWGR14_Caratula.
Estils de presentació
Ha de proporcionar-se la documentació gràfica de totes les disciplines de forma que mantingui un criteri gràfic uniforme, independentment de la disciplina. Aquest requisit ha de ser compatible amb els estils gràfics generalment utilitzats per cada tècnic, però respectant els següents punts:
- La mida dels plànols han de ser els mateixos per a tots els lliurables.
- Les escales, l'orientació de l'edifici en els plànols i la divisió en diversos plànols per plantes (si és necessari) ha de ser la mateixa en totes les disciplines.
- La grandària dels textos i estils ha de ser similar per a tota la documentació gràfica.
Si s’empren colors per a representar determinats elements constructius, que són presents a la documentació generada per varies disciplines o lots de contractació, aquests hauran de ser acordats per tal que s’empri el mateix color en tota la documentació.
En general, en cas de conflicte en la representació gràfica entre disciplines, es farà una avaluació cas per cas per tal d’arribar a un consens. Si no s’arriba a cap consens, la Part Designada Principal hauria d’establir el criteri a adoptar per tal de garantir que la documentació serà coherent i fàcilment interpretable.