La carpeta electrònica és un servei que permet, prèvia identificació amb DNI electrònic o certificat digital admès per CATcert, visualitzar la informació referida a les dades i tramitacions sorgides de la relació de la ciutadania amb l'Ajuntament. Les entitats ciutadanes poden identificar-se també amb l'usuari i paraula de pas de que disposen.
Si teniu qualsevol dubte de com accedir a les carpetes amb certificat digital, ja sigui per web d'escriptori o dispositiu mòbil, consulteu la pàgina de suport "Requisits tècnics per a l'ús de certificat digital" o poseu-vos en contacte amb la bústia de suport de la Seu electrònica.
Les meves dades ofereix dades del Padró d'Habitants, sol·licituds adreçades al registre d'entrada de l'Ajuntament i el número d'expedient relacionat, comunicacions administratives que heu rebut de l'Ajuntament, els rebuts, dades cadastrals dels béns immobles, dades dels vehicles, notificacions i comunicacions de l'Ajuntament.
La meva entitat ofereix dades identificatives de l'entitat, subvencions rebudes des de 2013, sol·licituds fetes i el número d'expedient, rebuts de l'entitat, notificacions i comunicacions de l'Ajuntament.
Sóc proveïdor ofereix dades identificatives del proveïdor, presentació de factures i consulta del seu estat, registres d'entrada i sortida de sol·licitud, notificacions i comunicacions, certificats de retencions, accés tràmits i al perfil de contractant.