Consistori

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
23/09/2019 15:56:21

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

L'Ajuntament
El consistori

L'Ajuntament - El consistori

Àrea de Govern Obert i Serveis Generals

Competències delegades

Presidència de l'Àrea:

  • Aprovació de reglaments i ordenances de disposicions de caràcter general
  • Coordinació i transversalitat de les polítiques de l'Àrea
  • Expedients de contractació menor en temes relacionats amb el seu àmbit d'actuació
  • Qualsevol altra activitat relacionada amb l'Àrea que no hagi estat objecte de delegació especial
  • Resolució d'expedients sancionadors per infraccions en el seu àmbit d'actuació

Regidoria de Govern Obert i Participació Ciutadana

  • Administració digital i gestió documental
  • Atenció ciutadana integral i multicanal, registre general i logística
  • Desenvolupament de processos participatius
  • Desenvolupament, seguiment i avaluació del Reglament de Participació i Col·laboració
  • Ètica, bon govern i retiment de comptes
  • Expedients de contractació menor en temes relacionats amb el seu àmbit d'actuació
  • Foment i suport a les entitats veïnals
  • Gestió del coneixement i qualitat dels serveis públics
  • Instrucció d'expedients sancionadors en el seu àmbit d'actuació delegat
  • Transparència, accés a la informació, reutilització i dades obertes

Regidoria d'Hisenda

  • Auditories i control financer
  • Elaboració i gestió pressupostària
  • Expedients de contractació menor en temes relacionats amb el seu àmbit d'actuació
  • Instrucció d'expedients sancionadors en el seu àmbit d'actuació delegat
  • Intervenció, tresoreria i serveis econòmics

Regidoria d'Innovació i Tecnologies

  • Desplegament d'infraestructures tecnològiques a la ciutat, i als equipaments municipals
  • Expedients de contractació menor en temes relacionats amb el seu àmbit d'actuació
  • Informació de Base
  • Innovació i Ciutadania Digital
  • Instrucció d'expedients sancionadors en el seu àmbit d'actuació delegat
  • Sistemes d'Informació, infraestructures i serveis TIC corporatius
  • Telecomunicacions i instal·lacions en edificis municipals i espai públic

Regidoria d'Organització i Personal

  • Assessoria i defensa jurídica
  • Autorització i gestió de les concessions demanials
  • Contractació, compres i gestió patrimonial
  • Desenvolupament del procés electoral
  • Designació noms de carrers i numeració
  • Estadística i padró d'habitants
  • Instrucció d'expedients sancionadors en el seu àmbit d'actuació delegat
  • Organització, administració i gestió del personal de l'Ajuntament
  • Certificats administratius de tributs, preus públics i valors cadastrals
  • Comunicacions a entitats o organismes amb caràcter genèric
  • Comunicacions entre autoritats de categoria protocol·lària inferior a l'alcaldia

Regidoria de Gestió d'Equipaments

  • Actualització i manteniment de l'inventari d'equipaments
  • Coordinació del funcionament dels equipaments adscrits als servei
  • Desplegament i seguiment del Pla d'Equipaments
  • Expedients de contractació menor en temes relacionats amb el seu àmbit d'actuació
  • Gestió dels lloguers d'immobles
  • Instrucció d'expedients sancionadors en el seu àmbit d'actuació delegat
  • Interlocució, seguiment i gestió de la concessió del cementiri municipal i serveis funeraris
  • Interlocució, seguiment i gestió de la concessió del Complex municipal de piscines
  • Optimització del patrimoni municipal i dels costos de consums

Enllaços d'interès:

Decret 2306/2019, de data 25 de juny, sobre delegació de competències en tinences d'alcaldia, presidències delegades i regidors i regidores.