Consells i recomanacions d'ús per al personal de l'Ajuntament
Les opinions que emetin les persones que treballen a l’Ajuntament en qualsevol perfil social creat a títol particular són de caire personal i en cap cas extrapolables a l’organització. L’únic requisit que es demana és que no s’utilitzi per al registre i gestió l’adreça de correu electrònic corporativa.
En tota aquella participació a la xarxa en que la persona que treballa a l’Ajuntament es manifesta en nom propi però en qualitat de representant de l’administració local, haurà de vetllar perquè les seves comunicacions s’ajustin als principis següents:
- Objectivitat
- Imparcialitat
- Lleialtat a la institució i no perjudici de la seva reputació
- Discreció
- Prudència
- Respecte de la legislació vigent
A més, haurà de respectar els preceptes següents:
- S’haurà d’identificar clarament esmentant nom, cognoms i càrrec que ocupa.
- Qualsevol afirmació o manifestació haurà de respectar la legislació vigent, particularment en matèria de protecció de dades, de drets d’autor i de drets d’imatge.